Monday, February 20, 2017

باتری تبلت ، مهمترین بخش تبلت

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/02/batri-tablet.jpg

باتری تبلت و چگونگی نگهداری آن


در دنیای امروزه با دیجیتالی شدن همه ی کار ها و روابط  اکثر مردم جهان از گوشی های هوشمند و تبلت استفاده می کنند  و رفته رفته برخی تبلت هابه خاطر صفحه نمایش بزرگتر و قابلیت های تقریبا بیشتر جای گوشی های هوشمند را گرفته اند اما این سوال پیش می آید که مهمترین قسمت یک تبلت کجاست؟ بله درست حدس زدید باتری تبلت  مهم ترین بخش تبلت و می باشد زیرا اگر باتری تبلت نباشد و یا شارژ نداشته باشد دیگر شما توانایی استفاده از آن را نخواهید داشت به همین دلیل باتری تبلت اساسی ترین بخش یک تبلت را تشکیل می دهد .

همیشه در هنگام خرید یک تبلت حواستان را جمع کنید که یکی از مهمترین چیز هایی که شما باید به آن دقت کنید باتری تبلت است که طول عمرش چقدر است ، چند ساعت شارژ نگه می دارد ، جنس باتری از چیست  و ...

افزایش عمر باتری تبلتلازم به ذکر است که طول عمر یک باتری تبلت بین سه تا هفت سال است البته این بازه ی زمانی بر اساس طریقه ی استفاده شما از تبلت نیز تغییر می کند .سعی کنید همیشه به باتری دستگاه های دیجیتالی خود برسید و محل اتصال باتری با سوکت های دستگاه را تمیز نگه دارید و همچنین در زمانی که از وای فای استفاده نمی کنید آن را خاموش کنید تا عمر باتریتان بیشتر شود.

همه ی ما یک اشتباه بزرگ در هنگامی که درصد باتریمان کم است می کنیم و آن خاموش کردن دستگاه است که بسیار غلط است و به شدت به باتری صدمه می زند بهترین کار برای حفظ شارژ کم در چنین شرایطی کم کردن نور صفحه و خاموش کردن اینترنت خط و بستن تمام برنامه ها می باشد.

شاید برایتان این سوال پیش آید که چگونه بفهمیم باتری های تبلت خراب شده است ؟ جواب این سوال خیلی ساده است اگر باتری تبلتتان شارژ را  نگه نمی دارد و یا شارژ را زود خالی می کند و یا باتری در زمان وصل بودن به شارژر 100 در صد است و به محض جدا کردن کابل خاموش می شود علائم یک باتری خراب است .

یکی دیگر  و حتی می توان گفت خطرناک ترین علائم خرابی باتری تبلت و یا گوشی باد کردن آن است که دستگاه را به یک بمب ساعتی تبدیل می کند و هر لحظه امکان ترکیدن باتری وجود دارد .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/02/20/%d8%a8%d8%a7%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%d8%aa/

No comments:

Post a Comment