Saturday, February 18, 2017

مجتمع تجاری یاران عرضه کننده انواع موبایل و کامپیوتر درغرب تهران

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/02/yar-300x218.jpg

مجتمع تجاری یاران


مجتمع تجاری یاران در سال هفتاد و نه به منظور احداث بورس و توزیع فروش و تعمیرات موبایل ، تبلت و کامپیوتر احداث گردید .

مجتمع تجاری اداری یاران ، دارای زیر بنا ی 810 متر مربع می باشد که در چهارده طبقه بنا شده است که دارای هشت طبقه اداری ، چهار طبقه تجاری می باشد که تمام فروشگاه های موجود در این مجموعه به فروش و تعمیرات موبایل و کامپیوتر و تمام قطعات و لوازم جانبی آن ها مشغولند .

تعداد واحد های تجاری مجتمع تجاری اداری یاران هشتاد و شش عدد می باشد و در این بازار بزرگ برای رفاه حال مشتریان عزیز دو طبقه پارکینگ تعبیه شده است تا برای مراجعه و خرید به این مجتمع تجاری مشکل جای پارک نداشته باشید .

مجتمع تجاری یاراناگر شما ساکن غرب تهران هستید و لرای خرید کامپیوتر و موبایل حوصله ساعت ها ماندن در ترافیک تا رسیدن به مرکز شهر را ندارید بهترین پیشنهاد برای شما مراجعه بهمعتبر ترین مرکز خرید تجاری در غرب تهران یعنی  مجتمع تجاری یاران می باشد.

ساعت کاری ای مجتمع تجاری در نیم سال اول و نیم سال دوم تفاوت دارد به طوری که در نیم سال اول ساعت کاری شنبه الی پنجشنبه از نه و نیم صبح تا نه و نیم شب می باشد و جمعه ها و تعطیلات رسمی نیز از ساعت یازده الی هشت شب .

نیمه دوم سال شنبه تا پنجشنبه از نه صبح تا نه شب و روز های تعطیل و جمعه ها دوازده ظهر الی هفت شب فعالیت می کنند در ایام وفات به صورت کلی مجتمع تعطیل می باشد .

آدرس مجتمه تجاری یاران :

تهران ، فلکه دوم صادقیه ( آریاشهر) خیابان آیت الله کاشانی ، بعد از پپ بنزین ، رو به روی بلوار اباذر

تلفن تماس با نگهبانی و اطلاعات مجتمع تجاری یاران : ۴۴۰۵۰۴۳۷

تلفن تماس با مدیریت ساختمان مجتمع تجاری یاران : ۴۴٠۵٨٩٧٧

تلفن تماس با دفتر هیئت مدیره مجتمع تجاری یاران : ۴۴٠٩٨٧١٢

 
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/02/18/%d9%85%d8%ac%d8%aa%d9%85%d8%b9-%d8%aa%d8%ac%d8%a7%d8%b1%db%8c-%db%8c%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%86/

No comments:

Post a Comment