Tuesday, February 14, 2017

لپ تاپ های ایسر ، کاربردی و مناسب

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/02/Acer-laptop.jpg

لپ تاپ های ایسر


در سال های اخیر شرکت ایسر در سطح جهان ، محبوبیت خاصی را پیدا کرده است .اما باید بدانیم که علت و دلیل این همه محبوبیت لپ تاپ های ایسر برای چیست ؟ لپ تاپ های ایسر دارای کیفیت و امکانات بسیاری می باشد اما قیمت این لپ تاپ ها بسیار ارزان تر از لپ تاپ های هم رده ی خود در برند های دیگر می باشد که این امر باعث افزایش طرفدار های آن شده است .

لپ تاپ های ایسراگر شما برای انجام کار های روزمره و عادی ( ایمیل چک کردن ، کار با برنامه های آفیس و...)  در طول روز به یک   لپ تاپ نیاز دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم که به سراغ نمایندگی لپ تاپ های ایسر بروید و یک لپ تاپ معمولی با قیمت مناسب را برای خود تهیه کنید .

حالا می خواهیم برای آشنایی شما خواننده گرامی یکی از همین مدل های معمولی لپ تاپ های ایسر را معرفی کنیم :

لپ تاپ 15.5 اینچی Aspire ES1-571-38AS

این لپ تاپ در دسته ی لپ تاپ های معمولی لپ تاپ های ایسر دسته بندی می شود اما برای کسی که  قصد انجام کار سنگین و حرفه ای با لپ تاپ را ندارد بسیار مناسب است  اما باید توجه داشته باشید که این لپ تاپ خیلی سبک نیست ولی برای انجام کار های عادی به نسبت قیمت ارزانش بسیار مناسب می باشد .

لپ تاپ Aspire ES1-571-38AS دارای کیبورد بسیار نرم با صفحه کلیدی کوتاه و مناسب برای تایپ است و همچنین چهار گیگ رم در آن به کار رفته .

نکته ی دیگری که باید بدانید این نوع لپ تاپ دارای یک باتری شش سلولی قوی است که حداقل تا شش ساعت باتری را نگه می دارد .

لپ تاپ های ایسردارای صفحه نمایش 15.5 اینچی می باشد که تصویر را با کیفیت اچ دی نمایش می دهد و همچنین جنس بدنه ی Aspire ES1-571-38AS از پلاستیک فشرده شده می باشد که روی آن طرح های شیکی کار شده است .

Aspire ES1-571-38AS از لحاظ قیمت و کاربرد بسیار مناسب می باشد اما تنها یک ایراد دارد که شاید برای افرادی خاص ایراد محسوب شود و آن این است که تمام پورت های ورودی این نوع لپ تاپ در پشت آن تعبیه شده است .

در پایان این نکته را دوباره اشاره می کنیم که این لپ تاپ از سری لپ تاپ های ایسر ، فقط مناسب برای انجام کار های عادی در طول روز می باشد .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/02/15/%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%b3%d8%b1/

No comments:

Post a Comment