Sunday, February 26, 2017

عوض کردن آسان رومبلی در منزل

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/02/avaz-kardan-romobli2.jpg
روز ها با نزدیک شدن به عید نوروز خیلی از خانم ها به فکر عوض کردن مبل ها می افتند و یا بعضی ها تصمیم می گیرند که روکش مبل هایشان یا همان رومبلی هایشان را عوض کنند و مبل ها را به مراکزمختلف می دهند تا رومبلی جدید برایشان بیندازد .

اما تا به حال فکر کرده اید که چرا به جای اینکه هزینه ی اضافه بپردازیم ومبل هارا برای تعویض رومبلی به بیرون بدهیم چرا خودمان دست به کار نشویم و رو مبلی ها را عوض نکنیم ؟؟شاید خیلی ها واقعا بلد نباشند رومبلی را تعویض کنند و یا بترسند که مبلشان خراب شود اما اصلا نگران نباشیددر این مقاله ما نکاتی را به شما آموزش می دهیم تا شما بتوانید به راحتی رومبلی خودرا باز کنید و رو مبلی های جدیدتان را بر روی آن نصب کنید و از جلوه ی جدید مبل هایتان برای سال نو لذت ببرید .

تعمیرات رومبلی

در مرحله اول

اولین چیزی که برای شروع به کار لازم دارید یک دوربین عکاسی است تا مرحله به مرحله از پیشرقت کارتون عکس برداری کنید تا مراحل را فراموش نکنید بعد از محیا کردن دوربین به سراغ مبل بروید و روکش زیرین مبل و تکتک میخ ا و سوزن های متصل کننده ی روکش به مبل را جدا کنید سعی کنید که ای کار خسته کننده را با صبروحوصله انجام دهیدتا روکش های فعلی شما پاره نشود چون باید در ادامه به عنوان الگو از آن ها استفاده کنیم .

مرحله دوم

بعد از باز کردن روکش تمام ابر ها و فوم های به کار رفته در مبل را چک کنید اگر خراب شده اند آن ها را بکنید و فنر های کف مبل را هم بررسی کنید تا از جایش تکان نخورده باشد اگر نیاز بهتعمییر داشت حتما این کار را انجام دهید .

مرحله سوم

پارچه ی روکش قدیمی را بر روی پارچه ی جدیدی که می خواهید به عنوان روکش استفاده کنید قرار دهید به عنوان الگو و شش سانتی متر از هر طرف بیشتر در نظر بگیرید برای برش تا در هنگام دوخت و ول کردن به مبل دچار دردسر نشوید .

مرحله چهار طول عرض روکش قبلی را اندازه گیری سپس با پارچه ی جدید یک نوار برای پوشاندن حاشیه ی مبل یعنی قسمتی که پارچه با مبل اتصال می باشد استفاده کنید .

 

[fruitful_dbox] حتما بخوانید :معرفی چهار دلیل تعمیر مبلمان

[/fruitful_dbox]

 

مرحله پنجم

با بخیه دو طرف نوار پارچه ای را اطراف ریسمان تافته شده به هم کوک بزنید و حدود 1.5 سانتی متر از آن اضافه بگذارید. سپس نوار را بسیار تمیز و در نزدیک ترین حد ممکن به طناب با چرخ خیاطی و یا سوزن و نخ بدوزید.

مرحله ششم

پارچه اضافه مانده از نوارها را به پارچه کف صندلی وصل کنید.و حما توجه داشته باشید که گل های پارچه به یک طرف باشد تا کار تمیز از اب در بیاید .

مرحله ی هفتم

پارچه ی پشتی مبل را با منگنه نصب کنید به خوبی آن را از همه ی جهات بکشید تا پارجه چروک نداشته باشد سپس منگنه کنید .

مرحله هشتم

پارچه ی به کار رفته در پشت مبل را به خوبی همانند مرحله ی قبل بکشید و نگراناضافات آن نباشید انقدر بکشید تاچروک نشود سپس اضافات ان را تا کنید و در زیر مبل به لایه ی زیرین منگنه کنید .توجه داشته باشید که این کار را با چسب و یا حتی سوز ته گرد نیز می توان انجام داد .
مرحل نهم

تکه ای پارچه ی سفید و یا مشکی را به اندازه ی کف صندلی ها برش دهید سپس مبل را سر و ته کنید و پارچه را در آنجا نصب کنید سپس مبل را به حالت اولش باز گردانید .

مرحله ی آخر

از رومبلی زیبا و دلنشینی که خودتان نصب کردید لذت ببرید .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/02/26/%d8%aa%d8%b9%d9%88%db%8c%d8%b6-%d8%b1%d9%88%d9%85%d8%a8%d9%84%db%8c/

No comments:

Post a Comment