Tuesday, February 21, 2017

نقد و بررسی سوپر ماریو میکر برای نینتندو 3DS

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/02/super-mario-maker.jpg

سوپر ماریو میکر برای 3DS سرگرم کننده است ولی‌ بدون آنلاین، سریع, تنها و خسته کننده می شود.






مثبت های سوپر ماریو میکرمنفی های سوپر ماریو میکر

  • ساختن و بازی کردن مرحله های جدید بسیار لذت بخش است.

  • “Super Mario Challenge” خودش مثل یک بازی ماریو جدید است.


  • مرحله های سخته شده‌ ی خودتان را نمی توانید برای کسان دیگر انلاین به اشتراک بگذارید


در نگاه اول، انتقال سوپر ماریو میکر به 3DS فکر خیلی‌ خوبی‌ به نظر می‌آید. این بازی روی سیستم Wii U فوق‌العاده‌ است و بهترین نوع بازی کردن، ساختن و در اشتراک گذاشتن مراحل “Mario” می‌باشد. روی سیستم سه بعدی از لحاظ مرحله ساختن و بازی‌ کردن “Super Mario Maker” به خوبیه ورژن Wii U است ولی‌ بدون انلاین این بازی‌ به زودی خسته کننده میشود.

بازی اصلی‌ هنوز عالی‌ است

طراحی کردن مرحله های مختلف روی صفحه کوچک 3DS یک مقدار سخت است ولی‌ داشتن تمام ابزاری که در ورژن Wii U هم هست به شما اجازه می دهد که مرحله هایی به مدل بازی‌های مختلف “Mario” مثل “Super Mario Bros.,” “Super Mario و غیره بساید متأسفانه قدرت کمتر 3DS در مقابل با Wii U باعث می شود که شما از اشیأ کمتری در هر مرحله استفاده کنید ولی‌ این نباید مشکل آنچنان بزرگی‌ برای شما باشد.

مرحله آموزشی اول همهٔ ابزار و راه‌های مختلف خلق کردن یک محیط بازی را به شما یاد می دهد ولی‌ درس اصلی‌ را باید در  “Super Mario Challenge” یاد گرفت. “Super Mario Challenge” دارای ۱۰۰ مرحله است که همهٔ آنها را کارکنان شرکت “Nintendo” به زیبائی طراحی کردند. تمام کردن همهٔ این مراحل خودش یک بازی عالی‌ و سرگرم کننده ای از “Mario” می‌باشد و بد از تمام شدن آنها، یک سری ابزار جدید برای شما آزاد میشود و به شما اجازه می دهند که مراحلی به شباهت “Super Mario Challenge” بسازید.

هر مرحله ۲ نوع چالش مختلف هم دارد که اگر هر دوی آنها را انجام بدهید ۲ “badge” می‌گیرید. این چالش برای شما ایجاد انگیزه می کنند که تمام مراحل را به طوری تمام بکنید که همهٔ “badge”‌ها را به دست بیاورید ولی‌ متأسفانه شما توانایی استفاده از این چالش ها را در ساختن مراحل خود ندارید.

سوپر ماریو میکر سوپر ماریو میکر سوپر ماریو میکر سوپر ماریو میکر

آنلاین کجاست؟

ساختن و بازی‌ کردن مرحله های کلاسیک “Mario” تا یک حدی سرگرم کننده است ولی‌ همانطور که ورژن بازی‌ در Wii U نشان داده است، برای لذت بردن طولانی‌ از این بازی‌ توانایی اشتراک گذاشتن و بازی‌ کردن مراحل بازیکنان دیگر بسیار مهم می‌باشد.

تنها راهی‌ که شما بتوانید مراحل سخت شده‌ دیگران را بازی‌ کنید این است که مستقیم از طریقه وایرلس یا “Street Pass” به 3DS آنها وصل بشوید. نداشتن توانایی بازی‌ کردن مراحل سخت شده در جاهای مختلف دنیا به این بعضی‌ لطمهٔ شدیدی می زند.

ورژن 3DS می تواند از یک سری از مراحل سخته شده Wii U استفاده کند ولی‌ سیستم جستجو کردن بسیار اذیت کننده می‌باشد و به سختی مراحل خوب و منحصر بفرد را پیدا می‌کند.

به نظر می‌آید که این بازی‌ برای بچه‌های سال پایین تر که همه 3DS دارند و می توانند به راحتی‌ در یک اتاق با هم دیگر بازی‌ کنند می‌باشد. بدون “online,” به احتمال زیاد طرفداران سنّ بالاتره “Mario” از این بعضی‌ آنچنان لذت نخواهند برد چون پیدا کردن زمان خالی‌ در یک مکان مناسب با “Street pass” یا وایرلس برای آنها معمولا سخت‌تر می‌باشد.

در طول بازی‌

“Nintendo” خیلی‌ از مشکلات ورژن Wii U را برطرف کرده است و به احتمال زیاد، “Super Mario Maker” برای 3DS را هم بهتر خواهد کرد ولی‌ در حال حاضر این بعضی‌ بد از تمام شدن “Super Mario Challenge” و خسته شدن از مرحله ساختن دیگر ارزش بازی کردن دوباره ی خود را از دست می دهد.

و اما نظر ما!

“Super Mario Maker” برای Wii U فوق‌العاده‌ لذت بخش و سرگرم کنند بود ولی‌ نداشتن توانایی به اشتراک گذاشتن مراحل ساخته شده روی 3DS لطمه ی بسیار بزرگی‌ به این بازی‌ می زند.

 

 

 
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/02/21/%d8%b3%d9%88%d9%be%d8%b1-%d9%85%d8%a7%d8%b1%db%8c%d9%88-%d9%85%db%8c%da%a9%d8%b1/

No comments:

Post a Comment