Sunday, February 19, 2017

پاساژ لپ تاپ و کامپیوتر بهار

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/02/pasaz-bahar.jpg

پاساژ لپ تاپ و کامپیوتر بهار و خریدی ایده آل


پاساژ اداری تجاری بهار یکی از بهترین بازار های تهران می باشد که بخش بزرگی از آن مختص به فروش و تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر دارد به همین دلیل به آن پاساژ لپ تاپ و کامپیوتر بهار نیز گفته می شود.

پاساژ لپ تاپ و کامپیوتر بهار در سیزده طبفه ساخته شده است که ده طبقه ی آن واحد های تجاری قرار گرفته اند و سه طبقه باقی مانده ی آن واحد های اداری مجتمع قرار گرفته است که در مجموعه مجتمع اداری تجاری بهار دارای هشتصد واحد مجزا می باشد که درمتراژ دو هزار متر بنا شده است که یکی از بهترین مراکز خرید تهران به شمار می رود .

پاساژ لپ تاپ و کامپیوتر بهارمجتمع اداری تجاری بهار به علت این که بخش گسترده ای از فروشگاه های آن به خرید و فروش و تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر مشغول هستند به نام پاساژ لپ تاپ و کامپیوتر بهارنیز گفته می شود که  یک مرکز بسیار مناسب برای مراجعه جهت کلیه کار های کامپیوتری می باشد .

مجتمع بهار با وجود اینکه تنها مختص به فروش لپ تاپ و کامپیوتر نیست و فروشگاه های دیگری هم در آن فعالیت میکنند اما به خاطر گستردگی فروش گاه های لپ تاپ و کامپیوتر آن می توان از آن نیز به عنوان یک مرکز خرید و فروش و تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر یاد کنیم .

پاساژ لپ تاپ و کامپیوتر بهار در ابتداری خیابان بهار جنوبی قرار دارد که دسترسی به آن بسیار آسان است با وجود اینکه در منطقه طرح ترافیک قرار گرفته است ولی شما با استفاده از مترو به راحتی می توانید به این بازار مراجعه کنید نزدیک ترین ایستگاه مترو به این پاساژ ایستگاه دروازه دولت می باشد .

مدیریت محترم مرکز بهار برای رفاه حال مراجعه کنندگان محترم در این مجموعه آسانسور ، پارکینگ و رستوران و فست فود تعبیه کرده است تا شما مراجعه کننده گرامی خریدی لذت بخش را در مجتمع اداری تجاری بهار تجربه کنید .

لازم به ذکر است که ساعت کاری مجموعه از نه صبح الی نه شب می باشد .

 
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/02/19/%d9%be%d8%a7%d8%b3%d8%a7%da%98-%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%be%db%8c%d9%88%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%d9%87%d8%a7%d8%b1/

No comments:

Post a Comment