Thursday, February 23, 2017

گفتگو با غرفه ی محبوب نگین خودرو

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/02/negin-khodro-namayeshgah.jpg
گفتگو با جناب تقی زاده مسئول خدمات پس از فروش نگین خودرو, بخش امداد و نگین سرویس.

در ابتدا با این سوال شروع می کنم که نظر کلیتون در مورد نمایشگاه, نحوه ی برگزاری, حضور رقبا و سایر فاکتور ها رو برای ما بفرمایید.

خوب, نمایشگاه خودرو تهران که بعدد از یازده سال مجددا برگزار شد با استقبال خیلی خوبی از مردم تهران رو برو شد و همونطور که می بینید ماشین ها اصلا پیدا نیستند و فقط مردم و جمعیت رو می بینید. اینه که استقبال خوب بوده از نمایشگاه که نشون می ده که مردم ما خودرو هارو دوست دارن, دنبال خودرو های روز و با تکنیک هستن, دنبال خودرو هایی هستند که از نظر ایمنی در بالاترین رده باشند و از نظر آپشنال. کلا مردم ایران در بحث خودرو هایی که آپشن داشته باشه تمایل بیشتری دارند تا خودرو های دمده و ساده. اینه که شما غرفه هایی رو هم که می بینید, تمام وارد کننده ها سعی کردند خودرو هایی رو بیارند که از نظر امکانات رفاهی و ایمنی در سطح بالایی باشه برای تمام طیف سلیقه هایی که وجود داره.

اینکه نمایشگاه در شهر آفتاب برگزار می شود, تحلیلی اگر بر این قضیه دارید برای خوانندگان ما بفرمایید.

خوب ببینید این نمایشگاه با این حجم اگر می خواست در جای قبلی اش برگزار بشه و تهران قفل می شد , مخصوصا اتوبان چمران و اون قسمت ها مخل آسایش و رفاه شهروندان می شد. اینه که الان اینجا برگزار شده خوب هست که خارج از شهر است حالا امکاناتی مثل مترو و اتوبوس و این ها را در نظر گرفتن ولی با این حال بازم جا داره که اینجا از نظر رفاهی و امکاناتی که برای مردم قابل ارائه باشه باید کامل تر باشد. از نظر فست فود از نظر رستوران, از نظر حالا تمام امکاناتی که نیاز هست

برگردیم به بحث نگین خودرو , شما در این نمایشگاه چند خودرو ارائه دادید, از چه خودرویی رونمایی کردید, هم چنین لطف کنید محصولاتی که ویژگی های بارز تری دارند و جدید تر هستند را برای ما شرح دهید.

خدمت شما عرض کنم که در این نمایشگاه دو تا محصول استراتژیک رنو رو معرفی کردیم که جدید ترین آن New KOLEOS هستش که طراحی 2017 رو دارا می باشد و بعد از اون خودروی TALISMAN هست که در کلاس دیسگمنت قرار گرفته. این دو خودرو, خودرو های استراتژیک رنو در ایران از طرف نگین خودرو هستند. ولی ما برای تکمیل سبد محصولاتمون, مدل های مختلف هم داریم, مثل FLUENCE دنده ای و اتوماتیک , خودروی DUSTER که در دو تیپ 2 Wheel drive و 4 Wheel Drive ارائه شده و خودروی سیمبل.

سوال این است که در این شیش ماهه و یک ساله ی اخیر مشاهده می شود که محصولات رنو خیلی نسبت به قبل بیشتر شده, چه دلایلی می تونه داشته باشه که فروش و عرضه محصولات نگین خودرو و در واقع رنو در بازار ایران تا این حد فزاینده شده؟

خدمت شما عرض شود که اولا نگاه مدیر عامل شرکت نگین خودرو در بحث این قضیه خوب خیلی مهم بوده, استراتژی ای که سهام داران شرکت نگین خودرو در این زمینه داشتن خوب خیلی کمک کرده و از طرف دیگه حمایت های خود رنو که تونسته .. سوال مطرح شده در اینجا در خصوص تاثیر تحریم ها بود که اینطور فرمودند : ببینید خوب تحریم ها تاثیر خودش رو داشته و و بی تاثیر نبوده ولی این سیاست های خود شرکت نگین خودرو بوده که شرایط خیلی ویژه و با تسهیلات عالی و وام های بدون بهره ای که تا سقف 60, 70 میلیون تومن برای مصرف کننده در نظر گرفتن اون هم بدون کارمزد یک ساله, و با پایین ترین کارمزد های بانکی در اختیار مشتریان قرار دادن که تاثیر خیلی خوبی داشته.ضمن اینکه خوب خودرو های رنو از نظر کیفی و دوام و کم مصرف بودن و کم استهلاک بودن نسبت به خودرو های مشابه خیلی بالاتر است, مخصوصا خودرو های چینی.

 

[fruitful_dbox] حتما بخوانید :معرفی شرکت نگین خودرو ایرسا – سهامی خاص [/fruitful_dbox]

 

نحوه ی فروش و واگذاری به چه صورت انجام می شه؟

خوب ببینید شرکت رنو الان از سال 84 سعی کرده که تمام تعهداتش رو سر موقع عمل کنه و اگر در یک مقطعی یک سری مسائلی که در واقع در حد و اختیارات شرکت نبوده و باعث شده دیر تحویل بده جریمه دیرکرد خوبی داده و یا آفر های خوبی رو به مشتریا جهت جلب رضایت آن ها ارائه کرده.

خدمات پس از فروش و نمایندگی های خارج از شهر تهران رو هم برای ما بفرمایید به چه صورت است؟

خوب ما الان در حال حاضر 32 نمایندگی در کل کشور داریم و همه هم در مراکز استان ها سعی کردیم که تاپ ترین نماینده ها رو انتخاب کنیم که از نظر استراتژی و از نظر شناخته شدن در استان و منطقه سعی کردیم که تاپ ترین ها باشند.

خدمت جدیدی که ما داریم به مشتریامون ارائه میدیم, بحث نگین سرویس هستش که در واقع این نوع سرویس, تمام سرویس های ادواری مشتری در منزل, محل کار و غیره انجام میشه و خودرو رصد میشه و دیگر نیازی نیست که مشتری خودش برای سرویس بره, به این صورت که ما باهاش تماس می گیریم و اطلاعرسانی انجام میدیم و در محل تمام سرویس ها انجام می گیرد ضمن اینکه تمام این خدمات به صورت رایگان است.

سوال آخر از شما این که داخل نمایشگاه فروش دارید؟ اگر بله که فروش به چه شکل است؟

ما فروشمون داخل نمایشگاه خیلی محدود هست, روی خودرو های TALISMA, DUSTER و سیمبل , خودرو هایی که بتوانیم قبل عید تحویل بدیم و حالا خودرو هایی که به صورت مشارکتی باشد. در مورد خودروی New KOLEOS باید بگم که هنوز شرایط فروشش اعلام نشده و به همین خاطر فعلا داخل نمایشگاه نمی تونیم بفروشیم.

خودروی جالبی در این کنار مشاهده میشه , تک نفره به نظر می رسه, توضیحی در موردش می فرمایید؟

نه این خودرو دو نفره ست. این خودروی در واقع شهری است که تیزو نام دارد. پرفروس ترین خودروی برقی در اروپا بوده است, مخصوصا آلمان, فرانسه, بلژیک استقبال خیلی خوبی شده و قیمتی حول و حوش 10000 یورو دارد. از یک باتری لیتیومیومی استفاده میشه که زیر صندلی قرار گرفته و حد اکثر سرعت هم 80 کیلومتر در ساعت تعیین شده و عمر مفید این باتری ها بستگی به استفاده از آن ها دارد. این ها با اینترفیس شارژ می شوند اما خودروی زویی ما با برق شهری هم شارژ می شود ولی تیزو با یک سری اینتر فیس ها شارژ میشود. که باتری های این ها در اروپا اجاره داده میشوند که با روزانه 50 یورو می توانید از آن استفاده کنید و قابل تعویض است.

با تشکر


گزارشگر-میثم مرادی,عکاس-محمدرضا حسنپور


مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/02/23/%da%af%d9%81%d8%aa%da%af%d9%88-%d8%a8%d8%a7-%d8%ba%d8%b1%d9%81%d9%87-%db%8c-%d9%85%d8%ad%d8%a8%d9%88%d8%a8-%d9%86%da%af%db%8c%d9%86-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88/

No comments:

Post a Comment