Sunday, February 19, 2017

نقد و بررسی رزیدنت اویل 7 : BIOHAZARD

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/02/resident-evil-7-1.jpg

رزیدنت اویل 7 به روش هایی خونی و ترسناک خود بر میگردد!






مثبت های رزیدنت اویل 7منفی های رزیدنت اویل 7
·         فوق‌العاده‌ ترسناک

·         محیط وحشتناک

·         “Checkpoint” سیستم خیلی‌ خوب

·         سیستم مبارزهٔ دلخراش و وهم بر انگیز

·         کار بردن بسیار خوب از “Playstation VR”
·         سرعت حرکت خیلی‌ پایین است که جنگ با دشمنها را بسیار سخت می‌کند

 

 

دارم تلو تلو میخورم، ۲ تا تیر “shotgun” بیشتر ندارم، رنگ صفحه قرمز شده، و به راحتی‌ صدای ضربان قلبم رو می‌شنوم. دوباره یک جوری زنده ماندم، ولی‌ میدونم که به زودی خواهم مرد!

از لحاظ محیط و مدل بعضی‌، “Resident Evil 7” به روشهای ترسناک خود بر می گردد و شما را به یاد اولین و ترسناک‌ترین بازی رزیدنت اویل می‌اندازد. این بعضی‌ آرام، اعصاب خورد کن، هیجان بر انگیز، و بسیار ترسناک است و هر بار که شما زنده می‌ مونید، همش به فکر تیر تفنگ یا وسایل دیگه ای هستید‌ که به شما اجازه بدهند که هر جور شده یک مدت بیشتری زنده بمونید!

با یک تغییر دوربین ساده، کم کردن اکشن و اضافه کردن صحنه های وهم بر انگیز، “Resident Evil 7” مجموعه ی بازی‌های “Resident Evil” را دوباره مطرح کرده و دقیقا بازی است که “Resident Evil” بوده و باید باشد.

رزیدنت اویل 7مدل بازی‌

توضیح دادن زیاد محیط یا داستان بازی لذت بخشی این بازی‌ را از بین می برد. شما باید به “Resident Evil 7” مثل “Resident Evil 1” ولی‌ به دوربین نقش‌اولی‌ نگاه بکنید. این بازی‌ درباره کشف کردن یک خونه ی  فوق‌العاده‌ عجیب که دارای موجودات ترسناک می‌باشد است. داخل این خانه، شما می توانید تفنگ های مختلف را برای مبارزه کردن با این موجودات پیدا بکنید، ولی گلوله خیلی‌ کم پیدا میشود و برای همین، خیلی‌ مهم است که به هیچ وجه تیر هدر ندهید.

این خانه دارای پازل های مختلفی‌ می‌باشد و بیشتر بازی ، شما دنبال پیدا کردن مسیرهای جدیدی هستید که به شما اجازه بدهند که اتاق های دیگه‌ خانه را کشف کنید. در این بازی‌، شما معمولان دارای یک “first aid,” کلیدهای عجیب و گلوله هستید و میتوانید جعبه هایی پیدا بکنید که وسایلی که احتیاج ندارید را در آن بگذارید. خوشبختانه رزیدنت اویل 7 چک پینت سیستم فوق‌العاده‌ محشری دارد ولی‌ شما هر وقت هم که بخواهید میتوانید بازی را “save” بکنید.

نوع مبارزهٔ این بازی شما را به یاد بازی اول “Resident Evil” می‌اندازد. موجوداتی که به شما حمله می کنند آرام، قوی، و بسیار خطرناک هستند، به طوری که یک تیر اشتباهی‌ ممکن است باعث مرگ شما بشود. محیط بازی‌ یک کاراکتری برای خودش است که اجازه می دهد این سیستم بازی‌ به خوبی‌ اجرا بشود.

‌ به نظر می آید که رزیدنت اویل 7 به بازی‌های دیگری مثل “Amnesia the Dark Descent,” “Outlast” و “Alien: Isolation” نگاه کرده است و یاد گرفته است که چه روش هایی است یک بازی‌ را وهم برانگیز می‌کند و توانسته که از این روشها به خوبی‌ استفاده بکند که یک بازی بسیار زیبا و هیجان برانگیز بوجود آورد.

رزیدنت اویل 7

بازی های اولیه مجموعه ی “Resident Evil” همیشه به صورت آهسته داستان را جلو می‌بردند و خیلی‌ وقت ها شما مجبور بودید که به دقت بالا و به آرامی از اتاق‌ها و کرریدرهی تاریک رد بشوید. Resident Evil 7  به این نوع بازی ها بر می گردد و یک حس ترس همیشگی‌ را به شما می دهد، ولی‌ سرعت حرکت بسیار پایین است.  شما حتی در موقع دویدن اعصاب خورد کن و اذیت کننده است، به خصوص وقتی‌ که باعث مرگ شما میشود!

یک چیز دیگری که به این بعضی‌ لطمه می زند بعضی‌ از جنگها با یک سری از موجودات است. سرعت پایین شما، گلوله ی کم، و سختی دشمن ها باعث می شود که شما چندین‌بار پشت سر هم بمیرید و ممکن است که باعث عصبی شدن شما بشود!

در این بازی، جنگ با دشمنان معمولان دارای یک اتاق بسته است که شما را مجبور می‌کند همش در حال حرکت کردن باشید و از گلوله هاتون به خوبی‌ استفاده بکنید. این جنگها سخت و طولانی‌ هستند و برای همین است که سرعت بسیار پایین شما آذر دهنده است چون باعث می شود که شما نتوانید به خوبی‌ از همه ی اتاق برای فرار کردن یا کشتن دشمنتون استفاده بکنید.

 پلی‌استیشن VR

موقع استفاده کردن از PS VR، بازی‌ حرکت کردن شما را کمتر می‌کند که شما حالت تهوع نگیرید. ولی‌ در مجموع، “Resident Evil 7” در PS VR ترسناک تر و زیباتر است چون PS VR محیط دوروبر شما را بیشتر نشان میدهد و طبیعت بازی‌ را مثل پیدا کردن گلوله زیر یک میز ,بسیار بالا می برد. به هم چنین، PS VR همه ی جنگ ها و صحنه های ترسناک این بازی را برای شما وحشتناکتر می‌کند. اگر می توانید، حتما “Resident Evil 7”را با استفاده از پلی‌استیشن VR بازی کنید!

رزیدنت اویل 7

در طول بازی

تمام کردن این بازی‌ نسبتا ۱۲ ساعت طول می‌کشد و یک مرحله ی سختی دیگر به نام “Madhouse” و یک سری تفنگ های دیگر را برای شما آزاد می‌کند.

و نهایتا نظر من!

آیا طرفدار بازی‌های ترسناک هستید؟ آیا طرفدار مجموعه ی “Resident Evil” هستید؟ آیا پلی‌استیشن VR دارید؟ اگر که جواب شما به یکی‌ از سؤالات بالا مثبت است، حتما رزیدنت اویل 7 را بخرید!
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/02/19/%d9%86%d9%82%d8%af-%d8%b1%d8%b2%db%8c%d8%af%d9%86%d8%aa-%d8%a7%d9%88%db%8c%d9%84-7/

No comments:

Post a Comment