Saturday, February 18, 2017

بازار موبایل و تبلت شرق تهران

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/02/sharq.jpg

بازار موبایل و تبلت شرق تهران ،یکی از بهترین مراکز خرید و فروش موبایل و تبلت


اکثر مردم وقتی قصد خرید گوشی تلفن همراه هوشمند را دارند به فکر بازار های موجود در مرکز شهر و ترافیک و سختی رسیدن به آن جا می افتند  همچنین کسانی که  در شرق تهران سکونت دارند شاید به علت مشغله کاری زیاد و یا دلایل دیگر برایشان سخت باشد تا به مرکز شهر بروند و در آن جا از نمایندگی ها و بازار های مختلف موبایل دیدن کنند و  تلفن همراه مورد نظر خود را تست کنند به همین دلیل بازار موبایل و تبلت شرق تهران کار را بسیار آسان کرده است .

شما اگر در شرق تهران سکونت دارید به راحتی و با خیال راحت می توانید برای خرید تلفن همراه هوشمند خود به بازار موبایل و تبلت شرق تهران مراجعه کنید که در خیابان 46 متری شرقی نارمک، بین خیابان مدائن و پارک شقایق، واقع شده است و سه طبقه پارکینگ اختصاصی و عمومی نیز دارد که از لحاظ جای پارک برای ماشین شما دیگر هیچ مشکلی پیش نمی آید و در هنگام خرید فکرتان مشغول جای بد ماشین نمی باشد .

بازار موبایل و تبلت شرق تهراناکثر ما در هنگام خرید گوشی به نمایندگی رسمی محصول مورد نظرمان مراجعه می کنیم تا قبل از خرید امکان تست آن ها را داشته باشیم که این امکان در قدیم فقط در مرکز شهر و بازار های معروف آن انجام پذیر بود ولی با افتتحاح بازار موبایل و تبلت شرق تهران و وجود نمایندگی های برند های مختلف این مشکل نیز به راحتی حل شد .

بازار موبایل شرق تهران در دو طبقه و شصت واحد اداری و تجاری بنا شده است . در این بازار برای جا به جایی تمام امکانات رفاهی اعم از آسانسور ، راه پله اضطراری و پله برقی تعبیه شده است تا شا مشتری گرامی (پیر و جوان) در هنگام خرید در این بازار احساس راحتی و آرامش کنید .

اگر تا به حال به بازار موبایل و تبلت شرق تهران نرفته اید پیشنهاد می کنیم که حتما یرای یک بار هم که شده از این مکان دیدن کنید .

 
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/02/18/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84-%d9%88-%d8%aa%d8%a8%d9%84%d8%aa-%d8%b4%d8%b1%d9%82-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

No comments:

Post a Comment