Tuesday, February 21, 2017

اسپیکر بلوتوثی لپ تاپ و موبایل Canyon

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/02/Canyon_.jpg
تا به حال برایتان پیش آمده است که در هنگام دیدن فیلم و یا گوش کردن به موزیک با اسپیکر خود لپ تاپ اذیت شوید و آن کیفیت صدایی که در نظر دارید را نشنوید ؟ امروزه با تولید لپ تاپ های مختلف وجود یک سری لوازم جانبی برای آن ها بسیار مورد نیاز است  یکی از این لوازم جانبی مورد نیاز لپ تاپ اسپیکر اضافه می باشد زیرا لپ تاپ ها به علت ابعاد کوچکی که دارند احتمال دارد که اسپیکر آن ها صدای مطلوبی را پخش نکن و اگر شما بخواهید فیلم ببینید یا به موزیک گوش دهید با صدای متوسطی رو به رو شوید پس خرید یک اسپیکر بلوتوثی لپ تاپ واجب است .

اما ما قبل از خریدن اسپیکر بلوتوثی لپ تاپ باید بدانیم که چه نوع اسپیکری مورد نیاز است . طبیعتا اسپیکر های تقریبا بزرگ برای لپ تاپ گزینه مناسبی نمی باشند زیرا قابل حمل نیستند پس بهترین اسپیکر لپ تاپ ، اسپیکری است که سبک ، قابل حمل و کیفیت صدای بالا باشد .

حالا اگر می خواهید با یک اسپیکر لپ تاپ مناسب آشنا شوید حتما این مطلب را تا انتها بخوانید .

 بهترین اسپیکر بلوتوثی لپ تاپ Canyon 3W JEANS


یکی از معتبر ترین شرکت های تولید کننده لوازم جانبی ، شرکت کنیون می باشد که در سال های اخیر در زمینه ی تولید لوازم جانبی لپ تاپ ، موبایل ، کامپیوتر بسیار موفق جلوه داده است .و محصولات آن در سر تا سر دنیا در بازار عرضه می شود .


اسپیکر بلوتوثی لپ تاپ Canyon از ویژگی های محصولات کنیون می توان ظاهر جذاب، کارایی بالا، انعطاف پذیری و منحصر به فرد بودن را نام برد .

جدید ترین محصول شرکت کنیون یک اسپیکر فوق العاده می باشد که از آن می توان به عنوان اسپیکر بلوتوثی لپ تاپ ، موبایل و... استفاده کرد طراحی جذاب این اسپیکر بسیار چشم نواز می باشد و توان بلند گوی آن سه وات می باشد وقابل اتصال از طریق Bluetooth3.0 و Jack 3.5mm به لپ تاپ و موبایل را دارد  و همچنین  دارای یک گیره برای وصل کردن آن به کیف می باشد باتری آن بسیار مقاوم است و برابر سیصد ملی آمپر بر ساعت می باشد دارای یک کنترل با کلید های لمسی است و از طریق درگاه  MicroUSB شارژ می شود .

 
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/02/21/%d8%a7%d8%b3%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b1-%d8%a8%d9%84%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%ab%db%8c-%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be-canyon/

No comments:

Post a Comment