Saturday, February 18, 2017

فروشگاه کامپیوتر نگین

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/02/negin.jpg

فروشگاه کامپیوتر نگین - فروشگاهی,خدماتی


فروشگاه کامپیوتر نگین با 5 سال سابقه ی حضور در زمینه ی کامپیوتر, قطعات کامپیوتر, انواع لپ تاپ و لوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاپ آماده ی ارائه ی هر گونه خدمات در زمینه های یاد شده می باشد.

این فروشگاه واقع در مجتمع تجاری نگین پارسیان در منطقه ی با فرهنگ و اصیل پیروزی تهران,  استان البرز واقع شده است. فروشگاه نگین هم چنین نمایندگی رسمی مودم های D Link و TP Link نیز می باشد. نه تنها محصولات و مودم ها را ارائه می دهد بلکه در زمینه ی نصب و راه اندازی سیستم های اینترنت در محل هم فعالیت دارد.

از دیگر فعالیت های فروشگاه نگین می توان به خدماتی که سوای از بحث فروشندگی ارائه می دهد اشاره کرد. که جمع آوری و اسمبل سیستم مورد نیاز کاربران با کمترین هزینه, تعمیرات تخصصی کامپیوتر و پرینتر, شارژ کارتریج ها و تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری در محل جزو آن می باشند.

ارائه و تهیه انواع لپ تاپ ها گیم, لپ تاپ های اقتصادی, مینی لپ تاپ, لپ تاپ های مولتی مدیا, کیف های لپ تاپ, لوازم جانبی و سایر اکسسوری های روز بازار از دیگر خدمات این فروشگاه می باشد.

ارائه ی انواع بازی های روز دنیا مخصوص کامپیوتر, پلی استیشن های 2,3 و 4 , علاوه بر بازی ها امکان تهیه کنسول ها را نیز فروشگاه نگین اخیرا با همت دوستان فراهم آورده است. هم چنین لوازم جانبی کنسول ها اعم از دسته های بازی, عینک های مخصوص بازی ها و غیره را نیز تامین می کند. هم چنین محصولات فرهنگی سینمایی و موسیقی ایرانی تحت مجوز را پخش می کند.

به منظور رفاه حال مشتریان این فروشگاه تحت شرایط و قسطی آماده ی ارائه و فروش انواع سیستم کامیوتری و انواع مدل های لپ تاپ می باشد تحت شرایطی انعطاف پذیر و مناسب حال مشتریان عزیز می باشد.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/02/19/%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%be%db%8c%d9%88%d8%aa%d8%b1-%d9%86%da%af%db%8c%d9%86/

No comments:

Post a Comment