Monday, February 27, 2017

نکات اساسی نگهداری مبلمان با روکش چرمی

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/02/egahdari-mobl-charm.jpg
یکی از بهترین و زیبا ترین و همچنین شیک ترین جنس برای مبل ها ، مبلمان با روکش چرمی می باشد . روکش چرمی مبل زیبایی و جله ی خاصی را ب خانه و دکوراسیون داخل منزل شما می بخشد . اما باید بدانید نگهداری مبلمان با روکش چرمی شرایط و نکات با اهمیتی دارد که اگر می خواهید عمر مبلمان شما زیادشود و دچار پوسیدگی و ترک خوردگی نشود باید به آن ها اهمیت بدهید .

اگر برای مبلمان چرمی خود ارزش قائل هستید و مدت زیادی بدون بروز هیچ گونه خرابی را میخواهید از آن استفاده کتید نکات زیر را مطالعه فرمایید .

نکات نگهداری مبلمان با روکش چرمی


دشمن اصلی مبلمان با روکش چرمی حرارت بخاری و شومینه ، نور آفتاب مستقیم می باشد که به سرعت باعث پوسیدن رومبلی شا می شود پس در نگهداری مبلمان با روکش چرمی خود بسیار دقت کنید.همه ی ما در خانه هایمان از تعدادی مبل ها بیشتر از مابقی استفاده می کنیم سعی کنید همیشه این مبل ها را بررسی کنید تا دچار پوسیدگی و ترک خوردگی نشده باشد .

یکی از موارد مهمی که در بخش نگهداری مبلمان با روکش چرمی اهمیت دارد این است که در هنگام خریدن چرم دقت کنید تا چرم مرغوب خریداری کنید و از چرم های مصنوعی و نا مرغوب به هیچ عنوان استفاده نکنید چون عمر چندانی نمی کند و به زودی پوسیده شده  و از بین می رود .

حالا شاید برایتان این سوال پیش اید که چرم مرغوب و نامرغوب را چگونه تشخیص دهیم ؟

چرم مرغوب در سر تاسر آن رنگ یک نواخت است و بسیار لطیف می باشد اما چرم های نامرغوب که زود پوسیده می شود رنگ آن یک دست نیست و روی آن لکه های ریزی به اصطلاح دانه دانه دیده می شود .

از واکس های که ویژه ی چرم در بازار موجود است استفاده کنید و حداقل ماهی یک مرتبه روکش چرمی مبلمان خود را واکس بزنید تا همیشه نرم بماند و دچار ترکیدگی نشود . اگر واکس را نتوانستید تهیه کنید می توانید به جای آن مقداری روغنزیتون بر روی پنبه و یا پارچه بریزید و بر روی مل ها بکشید تا چرم آن نرم باقی بماند و خشک نشود .

 

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : رفع خراشیدگی مبل ها و میز های چوبی در چند دقیقه

[/fruitful_dbox]

 

نگهداری مبلمان با روکش چرمیمبلمان چرم سفید و لکه های سیاه

اگر لکه ی جوهر سیاه و یا هر چیز دیگه ای بر روی چرم مبل سفید شما ریخت اصلا نگران نباشید به راحتی پاک می شود و هیچسیبی به مبل شما نمی زند اول می توانید از الکل و پارچه نخی استفاده کنید و به آرامی به روی لکه بکشید تا پاک شود همچنین می تونید از محلول آب و روغن زیتون و سرکه استفاده کنید که در از بین بردن لکه از روی چرم تاثیر فوق العاد ای دارد . این دو روش تاثیر فوق العاده ای در پاک کردن لکه از روی چرم دارد .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/02/27/%d9%86%da%af%d9%87%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%85%d8%a8%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%a7-%d8%b1%d9%88%da%a9%d8%b4-%da%86%d8%b1%d9%85%db%8c/

No comments:

Post a Comment