Tuesday, February 14, 2017

سازماندهی اتاق نشیمن در شش مرحله

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/02/hall-org.jpg
داشتن یک اتاق نشیمن مرتب در صدر لیست خواسته های هر شخصی می باشد، اما آیا سازماندهی اتاق نشیمن آسان است ? کم کردن بهم ریختگی ها و تمیز کردن اتاق نشیمن، این فضا را متفاوت خواهد کرد، و فضایی آرام را برای استراحت ایجاد می کند.

بیایید از وسایل الکتریکی مانند: تلوزیون، ضبط، سیستم موسیقی و البته تمامی کنترل ها شروع کنیم. یک کمد رنگ شده وسیله خوبی برای قرار دادن تلوزیون و پنهان کردن آن برای زمان هایی که از آن استفاده نمی کنیم، می باشد. با این کار فضای ساکت تری را برای مطالعه و استراحت ایجاد خواهید کرد و از اینکه تلوزیون نقطه کانونی فضای نشیمن باشد جلوگیری می کنید. با قرار دادن مبلمان راحتی اتاق را بیشتر شبیه به فضایی برای استراحت کنید.

یک قفسه کتاب کوچک ساده ترین راه برای مرتب نگه داشتن کتاب ها، مجله ها و سایر لوازم جانبی خواهد بود. برای مرتب نگه داشتن قفسه ها از نگه دارنده های کتاب و مجله ها استفاده کنید. یک جعبه پارچه ای وسیله خوبی برای قرار دادن نامه ها و کاغذهای روزانه می باشد. همچنین می توان چند وسیله ای که به آنها علاقه دارید مانند گلدان، بطری و وسایل دیگر را بر روی قفسه به عنوان نگه دارنده کتاب ها اضافه کنید.

زمانی که می خواهید میز پذیرایی را انتخاب نمایید، یک میز با قفسه ها و یا کشوهایی در زیر آن انتخاب نمایید که جایی برای قرار دادن کنترل ها داشته باشد. سبد های چوبی و یا تنه بافت چوبی برای قرار دادن وسایلی همچون دی وی دی ها مناسب می باشند، علاوه بر این می تواند سطحی برای قرار دادن وسیله ای همچون چراغ در کنار مبل ها باشد.

برای ایجاد فضایی برای ذخیره کردن وسایل بهتر است در اطراف اتاق حرکت کنید و ببینید که به چه چیزهایی نیاز دارید. سبد های دسته دار وسیله ای خوب برای قرار دادن روزنامه ها، مجلات و اسباب بازی کودکان می باشد، که می توان آنها را در کنار مبلمان قرار داد.

  1. اتاق نشیمن

سازماندهی اتاق نشیمن

هر اتاق نشیمینی همچون یک بمب می باشد که در طول روز می تواند با روشن کردن تلوزیون، سیم های ارتباطی، و کتاب ها و روزنامه ها در هر جایی، منفجر شود. اما در هنگام غروب که به یک جای آرام نیاز دارید اینطور نیست. با چند ترفند می توان یک سازماندهی اتاق نشیمن را انجام داد
  1. خو گرفتن با تکنولوژی

سازماندهی اتاق نشیمن

از پخش بودن کنترل ها در سراسر خانه خسته شده اید و به این می اندیشید که دی وی دی ها و کنسول های بازی شما در هر جایی از اتاق در حال افزایش است؟ به فکر یک کمد تلوزیون و کشوهایی در زیر آن برای قرار دادن وسایل باشید تا حضور تلوزیون را در اتاق کمی کاهش دهید و گامی دیگر در سازماندهی اتاق نشیمن خود بردارید
  1. قفسه های طبقه بندی شده داشته باشید

سازماندهی اتاق نشیمن

نصب طبقه ها یکی از آن کارهایی است که آن را " آب خوردن " می نامیم، اما هرگز آنها را نصب نمی کنیم، پس کار خود را با خرید یکی از آنها آسان کنید. قفسه های باز یک گزینه همه کاره برای هر اتاق نشیمن می باشد که فضایی خوب برای به نمایش گذاشتن وسایل مورد علاقه شما می باشد. دسته ای از نگهدارنده های زیبا برای کتاب ها وجعبه هایی برای خرده ریز ها انتخاب نمایید.
  1. خلاق باشید

سازماندهی اتاق نشیمن

آیا جعبه یا قفسه ای زیبا در اتاق خواب یا کابینت های خود دارید؟ آن را بیرون بیاورید و یک میز اختراع کنید. می توانید آن را از کتاب ها و اسباب بازی ها پر کنید و یک چراغ مطالعه بر روی آن قرار دهید با این ترفند هم سازماندهی اتاق نشیمن را انجام دادید و هم به زیبایی اتاق نشیمن خود پرداخته اید
  1. میز پذیرایی چند منظوره

سازماندهی اتاق نشیمن

به دقت نگاه کنید آیا یک وسیله کلیدی نمی باشد، پس می توانید میز خود را با یک مدل قفسه دار و کشو دار برای قرار دادن کنترل ها، تعویض کنید.
  1. جعبه، سبد و کیسه بخرید

سازماندهی اتاق نشیمن

به دنبال جعبه ها، سبد ها وکیسه هایی باشید که از مواد طبیعی ساخته شده باشند. یک جعبه را از خرت و پرت پر کنید و یا یک سبد حصیر بافت را به عنوان محلی برای روزنامه ها و مجله ها استفاده نمایید و در گوشه از اتاق قرار دهید، با این کار دیگر بهانه ای برای پخش کردن خرت و چرت ها در فضای اتاق ندارید.

 
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/02/15/%d8%b3%d8%a7%d8%b2%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%af%d9%87%db%8c-%d8%a7%d8%aa%d8%a7%d9%82-%d9%86%d8%b4%db%8c%d9%85%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%b4%d8%b4-%d9%85%d8%b1%d8%ad%d9%84%d9%87/

No comments:

Post a Comment