Saturday, February 18, 2017

مرکز کامپیوتر و لپ تاپ ایران

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/02/markazcomputervalaptopiran.jpg

مرکز کامپیوتر و لپ تاپ ایران ، قطب مثبت خرید و فروش سیستم


مرکز کامپیوتر و لپ تاپ ایران در سال هفتادو هفت در نه طبقه و 267 واحد تجاری به عنوان مرکز فناوری اطلاعات  ساخته شد . مرکز کامپیوتر و لپ تاپ ایران یکی از بزرگترین و معتبر ترین پاساژ های فروش محصولات ، برند ها و قطعات کامپیوتر و لپ تاپ می باشد .

مرکز کامپیوتر و لپ تاپ ایران شامل پنج طبقه تجاری و یک طبقه سالن اجتماعات می باشد و همچنین برای رفاه حال مراجعه کنندگان محترم به این پاساژ سه طبقه پارکینگ نیز تعبیه شده است پس وقتی شما برای خرید لپ تاپ و کامپیوتر به این مرکز مراجعه می کنید دیگر مشکل جای پارک برای خودرو ی خود ندارید و با خیال آسوده به خرید خود ادامه می دهید .

مرکز کامپیوتر و لپ تاپ ایراناین مرکز بزرگ برای رفاه حال شما مشتریان عزیز و برای سهولت حرکت شما بین طبقات دو آسانسور نیز تعبیه کرده و همچنین دارای دو  رستوران  و سه کافی شاپ و همچنین اینتر نت پر سرعت نیز می باشد .

اگر شما قصد خرید لپ تاپ و یا کامپیوتر و قطعات آن هارا دارید پیشنهاد می کنیم که به این بازار معتبر مراجعه کنید زیرا در چند سال اخیر مدیریت این مجموعه تمرکز کل فعالیت های مرکز را بر روی فروش قطعات و سیستم های با کیفیت قرار داده و باعث شده است که پاساژ ایان تبدیل به مرکز لپ تاپ و کامپیوتر ایران تبدیل شود .

اگر شما قصد مراجعه به این مرکز را دارید بهترین مسیر برای شما مترو و ایستگاه هفت تیر می باشد که به راحتی به این مرکز می رسید .

آدرس:  خیابان ولی عصر، بالاتر از طالقانی ، مرکز کامپیوتر و لپ تاپ ایران

ساعات کاری مرکز کامپیوتر و لپ تاپ ایران :

از شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی 21 و پنجشنبه 9 الی 18 پذیرای شما عزیزان می باشند لازم به ذکر است که مرکز در روز های جمعه تعطیل می باشد.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/02/19/%d9%85%d8%b1%da%a9%d8%b2-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%be%db%8c%d9%88%d8%aa%d8%b1-%d9%88-%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86/

No comments:

Post a Comment