Monday, February 27, 2017

مجتمع تجاری کاسپین بافت آباد بهترین بازار مبل ایران

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/02/caspian1.jpg
یکی از معتبر ترین و بهترین مجموعه های کامل فروش مبلمان و ناهار خوری و ... مجتمع تجاری کاسپین بافت آباد واقع در منطقه ی یافت آباد تهران می باشد که یکی از بزرگترین بازار های مبلی است که در این منطقه وجود دارد  به جرات می توان گفت تمامی برند های معتبر در آن جای گرفته است در نتیجه اگر شما قصد خرید مناسب و قیمت خوب و مبلمانی باکیفت فوق العاده می گردید مطمئن باشد اگر به بازار مبل کاسپین برید دست خالی از آن جا بیرون نخواهید آمد .از بازار مبل کاسپین می توان به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های تجاری در ایران نام برد .

مجتمع تجاری کاسپین بافت آبادمجتمع تجاری کاسپین بافت آباد به عنوان یکی از بزرگترین بازار های تجاری ایران شامل کلیه امکانات رفاهی کی باشد تا شما مشتری گرامی در هنگام خرید آسوده خاطر باشد و با تمرکز کامل به خرید خود ادامه دهید .

جالب است بدانید که مجتمع تجاری بازار مبل کاسپین بسیار وسیع است و در طرح اولیه سه فاز برای این مجموعه طراحی شده بود و که تا کنون دو فاز آن به بهره برداری رسیده است و در آینده ای نزدیک فاز سوم این مجموعه نیز به بهره برداری می رسد و به جرات می توان گفت که بازار مبل کاسپین در آینده ای نزدیک به یی از بزرگترین مجتمه تجاری های خاور میانه تبدیل می شود .

مجتمع تجاری کاسپین بافت آبادمجتمع تجاری کاسپین بافت آباد بورس به روز ترین و زیبا ترین و همچنین مرغوب ترین مبلمان راحتی تولید ایران است و همچنین این بازار شامل مبلمان های وارداتی در طرح ها و نقش های مختلف نیز می باشد .

اگر شما به دنبال طرحی زیبا برای ناهار خوری خود می گردید پیشنهاد می کنم حتما سری به مجتمع تجاری کاسپین بافت آباد بزنید و ببینید که چطور مجذوب طرح های زیبا و خیره کننده ی مبلمان و ناهار خوری های آن می شوید .

ساعات کار مجموعه بازار مبل کاسپین : همه روزه از 9 صبح تا 24 بامداد

شماره تلفن روابط عمومی : 02166631212

امکانات رفاهی : پارکینگ ، آسانسور ، پله برقی

نشانی : یافت آباد شرقی - بازار مبل و فرش کاسپین
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/02/27/%d9%85%d8%ac%d8%aa%d9%85%d8%b9-%d8%aa%d8%ac%d8%a7%d8%b1%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b3%d9%be%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d9%81%d8%aa-%d8%a2%d8%a8%d8%a7%d8%af/

No comments:

Post a Comment