Monday, February 20, 2017

گجت مراقبت از قلب Goqii

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/02/Goqii-heart-rate-traker.jpg
Goqii که یک شرکت تولید وسایل ورزشی هوشمند و پلت فرم های بهداشتی پیشگیرانه است اعلام کرده است که گجت مراقبت از قلب Goqii را رونمایی خواهد کرد . یکی از ویژگی های کلیدی این گجت قابلیت اتصال کاربر به متخصصان قلب و عروق از طریق برنامه Goqii می باشد. گجت مراقبت از قلب به همراه سرویس مربوط به آن به مدت شش ماه 2999 روپیه و برای دوازده ماه 3999 روپیه است و از 14 فوریه در آمازون قابل دسترس خواهد بود.

Goqii برای ایجاد سرویس مربوط به گجت مراقبت از قلب برای کاربران خود با Max Hospital همکاری  کرده است. کاربران می توانند داده های سلامت و ضربان قلب خود را از طریق گجت مراقبت از قلب با پزشکان ثبت شده در Goqii به منظورتجزیه و تحلیل آنها به اشتراک بگذارند. سپس دکتر بر اساس داده های کاربر به کاربر پیشنهاد خواهد داد که به یک متخصص قلب در Max Hospital و یا در صورت لزوم به بیمارستان های همکار مراجعه کند.

گجت مراقبت از قلب توانایی اندازه گیری ضربان قلب را توامان اینکه بر روی عادات و اهداف کاربر تمرکز می کند را دارد. با قابلیت هایی که مراقبت از قلب جدید دارد، Goqii می خواهد خدمات  تخصصی تری را با هدف ایجاد یک اکوسیستم سلامت به همراه اتصال کاربران به متخصصین خود در فضای ورزشی و بهداشت و درمان، ایجاد نماید.

گجت مراقبت از قلب Goqii

این شرکت در اوت 2016 سری دوم مجموعه ورزشی خود را که دارای یک پرت شارژ USB، تشخیص خودکار خواب، شارژر ، و پرداخت NFC را در میان دیگر (خدمات) ارائه کره است. این شرکت مستقر در کالیفرنیا موفق به کسب مقام بالا در بازار پوشیدنی های هند برای Q2 با سهام 16.1 درصدی در بازار شد.

ویشال گاندل، مدیر عامل و موسس Goqii در رونمایی آن اظهار کرد که :

" امروزه دستگاه های زیادی در حال تولید داده های بسیار زیادی هستند که در اصل بسیاری از آنها غیر مفید هستند که تجزیه و تحلیل نشده اند و بر اساس آنها عمل می شود.  مراقبت از قلب Goqii یک راه حل برای این موضوع است بدین صورت که داده های تولید شده توسط ردیاب ضربان قلب را ردیابی و تجزیه و تحلیل می کند و می تواند کاربران Goqii را به دکترهایی که می توانند داده ها را حس کنند، متصل کند. این دستگاه در مقایسه با هر گونه دستگاه یا سرویس پوشیدنی که در بازار موجود است، منحصر به فرد است :
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/02/20/%da%af%d8%ac%d8%aa-%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%82%d8%a8%d8%aa-%d8%a7%d8%b2-%d9%82%d9%84%d8%a8-goqii/

No comments:

Post a Comment