Monday, February 27, 2017

بازار گل و گیاه غرب تهران

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/02/bazar-gol-gharb-tehran.jpg
بازار گل و گیاه غرب تهران بازار دیگری در غرب استان تهران علاوه بر بازار گل شهید فکوری است. بازار گل و گیاه غرب تهران واقع در بزرگراه شهید آبشناسان می باشد. بازار گل غرب تهران در 6 سالن مجزا از هم , همه ی اقلام گل و گیاه اعم از گل های عمومی بازار نظیر ژربرا, مریم, داوودی, لیلیوم و ... , گیاهان بیرونی و گیاهان زینتی, درختچه و بنسای, کاکتوس و لوازم باغبانی و لوازم مرتبط با آن را اعم از خاک و کود و بذر و غیره را دارا می باشد.

از نکات قابل توجه در خصوص بازار گل و گیاه غرب تهران , قیمت محصولات این بازار است. که آن چنان تفاوت بارزی با گل فروشی ها ندارد چرا که جنس های این بازار از بازار های بزرگتر تامین می شود. و آن چنان شاهد تفاوت قیمتی فاحشی نمی باشیم.

از گفتنی های جالب که می توان به آن اشاره کرد ساعت کاری این فروشگاه است که مانند دیگر فروشگاه ها , نظیر بازار گل محلاتی و بازار گل و گیاه امام رضا از ساعات ابتدایی روز , که 5 صبح است , می باشد. اما نکته ی جالب توجه این است که این بازار بر خلاف تمام بازار های گل تا ساعت 8, 9 شب نیز آماده ی ارائه ی محصولات خود می باشد که به نوعی این بازار را منحصر به فرد می کند. و مشتریان بیشتری را در ساعات انتهایی شب پذیرا می باشد. چرا که اکثر بازار های گل نهایتا تا 12 ظهر مشغول به کارند که برای بسیاری از افرادی که خود, شاغل هستند مقدور نیست از آن ها دیدن و خرید کنند.

استفاده از پارکینگ اختصاصی برای مشتریان و بازدیدکنندگان بازار گل و گیاه غرب تهران از دیگر مزیت های آن به شمار می رود که شامل حال مشتریان آن ها شده است و سهولت و راحتی کار را به ارمغان آورده است. و این مکان را به مکانی مناسب برای آن ها تبدیل کرده است.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/02/27/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%da%af%d9%84-%d9%88-%da%af%db%8c%d8%a7%d9%87-%d8%ba%d8%b1%d8%a8-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

No comments:

Post a Comment