Sunday, February 19, 2017

ایده های برای مصالح شومینه های فضای باز

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/02/outdor-fireplace-1.jpg
یک شومینه می تواند چشم انداز یک فضا را برای شما به کلی تغییر دهد. اگر شما تمایل دارید این فضا را برای خود شخصی سازی کنید باید در مورد مصالح شومینه های فضای باز اطلاعات خوبی داشته باشید . اکثرا ، شومینه های فضای باز از آجر یا سنگ ساخته می شوند که انطعاف پذیری مطلوبی در طراحی دارند.

قبل از اینکه مصالح مورد نظر خود را انتخاب کنید ، به این فکر کنید که آیا این کار را خودتان می توانید انجام دهید و یا باید آن را به دست یک متخصص در این زمینه بسپارید. البته که به کار گیری یک متخصص در این زمینه به شما پیشنهاد می شود. نکته دیگر که باید قبل از شروع به کار در نظر گرفته شود جانمایی شومینه است که باید مشخص کنید شومینه در کجا باید ساخته شود.

زمانی که محل ساخت شومینه را مشخص کردید. باید اطمینان حاصل کنید که محل انتخاب شده به دور از هرگونه مواد قابل اشتعال مانند درختان باشد. سپس شما می توانید شمایل شومینه مورد نظر خود را با توجه به طرح باغ و باغچه خود انتخاب کنید. گستره انتخاب شما بسیار وسیع است و می توانید طرح های بسیاری با استفاده از سنگ و آجر بسازید.

استفاده از آجر به عنوان مصالح شومینه های فضای باز یک حس سنتی را منعکس می کند. شما می توانید به منظور افزایش حس کلاسیک بودن ، از رنگ های آرام به علاوه  یک دست مبلمان کلاسیک و منظم استفاده کنید.

در مقابل ،اگر شما به دنبال یک حس طبیعی تر و یا دکور معاصر برای فضای خود هستید  استفاده از سنگ به عنوان مصالح شومینه های فضای باز به شما پیشنهاد می شود. شما می توانید از سنگ های خاکستری خنثی و با استقاده از یک معماری ساده فضایی آرامش بخش را بسازید.

متناوبا ، شما می توانید شومینه ای منحصر به فرد را با استفاده از سنگ هایی با بافت های خاص و کمیاب بسازید. استفاده از سنگ هایی که به یک اندازه نیستند نیز می تواند طرح شومینه شما را از یکنواختی خارج کند.

همچنین شما می توانید سنک و آجر را در طرح خود ترکیب کنید. استفاده از آجر در میان سنگ ها می تواند ظاهری متفاوت به شومینه شما بدهد.

استفاده از گچ بری و ایجاد طرح های خاص یکی از روش های زیباسازی شومینه ها است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/02/19/%d8%a7%db%8c%d8%af%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b5%d8%a7%d9%84%d8%ad-%d8%b4%d9%88%d9%85%db%8c%d9%86%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%81%d8%b6%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2/

No comments:

Post a Comment