Tuesday, February 28, 2017

بازار مبلمان میلاد مهدی در یافت آباد

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/02/bazarmobleman-milad-mahdi.jpg
همانطور که می دانید منطقه یافت آباد به منطقه بازار مبل ایران شناخته شده است و آن بدلیل وجود  متعدد مراکز خرید و مجتمع های تجاری مبلمان می باشد که منطقه یافت آباد به عنوان بزرگترین بازار فروش مبلمان خاورمیانه شناخته شده است و از هر جای ایران عزیز مردم برای خرید از این مراکز معتبر به ایران و تهران می آیند و به مراکز خرید یافت آباد دیدن می کنند . همانطور که گفته شد در این منطقه مراکز تجاری مبلمان زیادی وجود دارد. امروز ما در این مقاله می خواهیم یکی از بزرگترین و معتبر ترین مراکز خرید یافت آباد یعنی بازار مبلمان میلاد مهدی را به شما خواننده ی عزیز معرفی کنیم .

بازار مبلمان میلاد مهدیبازار مبلمان میلاد مهدی یکی از معتبر ترین مراکز خرید منططقه ی یافت آباد می باشد که در سال هشتاد و دو در متراژ 3000 متر مربع در دو طبقه بنا شد و تعداد واحد های تجاری آن 35 واحد می باشد .

کلیت فعالیت فروشگاه های  مجموعه بازار مبلمان میلاد مهدی در زمینه ی عرضه ی انواع مبل اعم از مبل کلاسیک ، مبل راحتی ، مبل تخت خواب شو ، مبل استیل ، سرویس تخت خواب عروس ، کاناپه های تک راحتی ، میز ناهار خوری و ... می باشد .

 

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : گالری مبلمان استانبول

[/fruitful_dbox]

 

بازار مبلمان میلاد مهدیاگر شما قصد خرید انواع مبلمان و یا انواع سرویس خواب که دارای قیمت مناسب و جنس و کیفیت خوب باشند هستید مراجعه به بازار مبلمان میلاد مهدی را فراموش نکنید . زیرا وقتی وارد آن می شوید تنوع طرح ها و محصولات به قدری زیاد می باشد که شما را مجذوب می کند و مطمئنا کالایی که با سلیقه ی شما هم خوانی داشته باشد را در بازار مبل میلاد مهدی پیدا خواهید کرد .

در این بازار به منظور رفاه حال شما مشتریان عزیز امکاناترفاهیای تعبیه شده است که عبارت اند از :

  • پارکینگ در سه طبقه

  • آسانسور حمل بار

  • آسانسور

  • سرویس بهداشتی

  • نمازخانه


آدرس بازار مبلمان میلاد مهدی : تهران بزرگراه آیت الله سعیدی، چهارراه یافت آباد، خیابان یافت آباد شرقی، بازار مبل میلاد مهدی

تلفن : 02166648942
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/02/28/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%85%d8%a8%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%85%db%8c%d9%84%d8%a7%d8%af-%d9%85%d9%87%d8%af%db%8c/

No comments:

Post a Comment