Monday, February 20, 2017

کیف آیفون تایپو برای طرفداران کیبورد سخت افزاری

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/02/taypo.jpg

کیف آیفون تایپو


بعضی از مردم هستند که علاقه ی بسیار زیادی به شنیدن صدای کلید های صفحه کلید در هنگام تایپ هستند که در گوشی های هوشمند جدید دیگر صفحه کلید فیزیکی وجود ندارد چدی پیش تنها برخی از مدل های بلک بری این قابلیت را داشت . اما اگر شما دوست دارید از گوشی های آیفون با به روز ترین تکنولوژی استفاده کنید ولی از  طرفی هم نمیتوانید از لمس و شنیدن صدای صفحه کلیدتان بگذرید ما پیشنهاد می کنیم از کیف آیفون تایپو استفاده کنید .

کیف آیفون تایپوکیف آیفون تایپو چیست ؟

کیف آیفون تایپو یک کیف محافظ برای سری آیفون های 5 و 5s  می باشد که یک کیبورد فیزیکی نیز بر روی آن قرار دارد که با بلوتوث به گوشی متصل می شود .

اگر شکل ظاهری گوشی همراهتان برایتان مهم نیست از این کیف استفاده کنید زیرا کیف آیفون تایپو هم سنگین است و هم بد شکل است ولی برای کسانی که به تایپ با صفحه کیلید فیزیکی عادت دارند بسیار مناسب است . صفحه کلید این کیف به قدری شبیه به صفحه کلید بلک بری می باشد که تمام افرادی که از گوشی های بلک بری استفاده می کردند و حالا قصد استفاده از آیفون را دارند به کمک این کیف می توانند از کیفیت گوشی های آیفون و صفحه کلید زیبای بلک بری به طور همزمان استفاده کنند .

این کیف های صفحه کلید دار همانطور که گفتیم از طریق بلوتوث کانکت می شوند و به صورت مجزا از گوشی شارژ می شوند یعنی شما نمی توانید به طور همزمان هم گوشی را شارژ کنید و هم تایپو را .

یکی دیگر از معایبی که تایپو دارد این است که سنسور اثر انگشت روی آیفون را از کار می اندازد  .به طور کلی کیف آیفون تایپو زیبایی و جلوه ی طراحی زیبا و دلنشین خود گوشی های آیفون را می گیرد و یک وسیله ی جانبی اضافی می باشد .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/02/20/%da%a9%db%8c%d9%81-%d8%a2%db%8c%d9%82%d9%88%d9%86-%d8%aa%d8%a7%db%8c%d9%be%d9%88/

No comments:

Post a Comment