Tuesday, February 21, 2017

مناسب ترین ماوس بی سیم لپ تاپ ، ساخت کمپانی لاجیتک

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/02/mous-b-sim.jpg

ماوس بی سیم لپ تاپ فقط M185


امروزه خیلی از افراد هستند در هر جا که هستند چه منزل و چه محل کار و حتی داخل ماشین سرکار از  لپ تاپ استفاده می کنند اگر شما جزو این دسته از افراد هستید می بینید کارکردن بدون ماوس با لپ تاپ برایتان خیلی سخت می شود و همچنین سرعت عمل شما را در انجام کار ها پایین می آورد .همچنین اگر ماوس های معمولی را به لپ تاپ خود کانکت کنید  سیم بلند آن برایتان مزاحمت ایجاد می کند پس بهترین گزینه برای کسانی که زیاد از لپ تاپ استفاده می کنند ماوس بی سیم لپ تاپ با دریافت کننده ی USB می باشد .

امروز می خواهیم یک ماوس بی سیم لپ تاپ که از کیفیت بالایی برخوردار است را به شما معرفی کنیم .

بهترین ماوس بی سیم لپ تاپماوس بی سیم M185

در طراحی ماوس M185 ظرافت خاصی به کار رفته است که باعث زیبایی مضاعف آن شده است و جلوه ی خاصی به آن داده است ماوس بی سیم لپ تاپ M185 بسیار ظریف و سبک و همچنین جم و جور می باشد به همین برای کسانی که مدام لپ تاپ به دوش هستند و در جاهای مختلف  از لپ تاپ استفاده می کنند بسیار مناسب و کاربردی می باشد همچنین دارای یک دریافت کننده ی USB می باشد که  در جلوی ماوس قرار می گیرد .

این ماوس بی سیم با یک باتری قلمی قابل استفاده می شود و توصیه ما به شما این است که برای افزایش طول عمر ماوس خود از باتری های مرغوب در آن استفاده کنید مثل باتری آلکالاین که حداقل تا یک سال برای شما کار می کند .

برای صرفه جویی در مصرف باتری شرکت سازنده ی این ماوس فوق العاده یک دکمه روشن و خاموش کن در زیر آن قرار دارده است که در هنگامی که شما قصد استفاده از ماس را ندارید آن را خاموش کنید و از هدر رفتن انرژی باتری جلوگیری کنید .

در هر صورت اگر شما قصد خرید ماوس بیسم برای لپ تاپ خود دارید پیشنهاد ما ماوس بی سیم M185 می باشد .

 
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/02/21/%d9%85%d8%a7%d9%88%d8%b3-%d8%a8%db%8c-%d8%b3%db%8c%d9%85-%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be-m185/

No comments:

Post a Comment