Thursday, February 23, 2017

پرشیا خودرو با BMW i8 چه می کند؟

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/02/persiakhodro-namayeshgah.jpg
گفتگو با جناب پورحسین مسئول روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرشیا خودرو در نمایشگاه خودرو تهران :

می دونیم که برندی که اینجا به نمایش گذاشتید برند مطرح و یک دنیا بی ام دبلیو هست همانطور که مشاهده می کنیم در خصوص محصولاتی که در این نمایشگاه ارائه دادید یا اگر محصول جدیدی ارائه دادید خواهش می کنم توضیحی اگر دارید بفرمایید.

خواهش می کنم, همانطور که شما هم فرمودید بی ام دبلیو سال 1916 شروع به کار کرد و ما امسال در 100 سالگی بی ام دبلیو هستیم. پرشیا خودرو به عنوان نماینده ی فروش و خدمات پس از فروش BMW در ایران, امسال حضوری پر رنگی داشته در نمایشگاه و بیشتر مدل هایی که در واقع قابلیت واردات به ایران را دارد رو آورده از X1 , X3 , X4  - مدلی ویژه در قسمت جلوی غرفه دیدیم, گویا i8 هستش توضیح می فرمایین؟ بله i8 رو آوردیم در واقع i8 هنوز بحث مجوز هاش میسر نشده در خصوص مجوز ها پرسیده شد که چرا موفق یه اخذ آن نشدند ؟ که فرمودند : یک سری مشکلات سیاسی فکر می کنم داره به علت این که ماشین, ماشین لوکسی هست ما فعلا در واقع مجوز وارداتش رو نتونستیم بگیریم. این ماشین گذر موقت هست و برای نمایشگاه وارد شده. ما چند وق پیش از سری 7 رونمایی کردیم, 730 Li که ما اون رو نام گذاری کردیم , قصر متحرک , آسمان هفتم یک ماشین واقعا استثنایی هست.

خدمتون عرض کنم که پرشیا خودرو 11 سال که در واقع در این زمینه فعالیت می کند با داشتن 20 نماینده ی فروش و خدمات پس از فروش در شهر های مختلف سعی کرده که به همه ی BMW سواران و نه فقط مشتریان خودش, خدمات لوکسی رو ارائه بده.

پرشیا خودرو

یعنی کسانی که BMW سوار می شوند از لحاظ خدمات پس از فروش و قطعات هیچ مشکلی ندارند؟

هیچ مشکلی ندارند. ما قطعات اورجینال, در واقع نیرو های آموزش دیده, شو روم های حرفه ای و همه ی این ها با رعایت گایدلاین های خود شرکت مادر در کل کشور وجود دارد که کل مشتریان می توانند استفاده کنند.

جناب پورحسین نمایشگاه بین المللی خودرو اولین بار هست که در مجموعه شهر آفتاب بواسطه اینکه چند سالی بیشتر نیست که ساخته شده برگزار شده, نظر کلیتون رو راجع به نمایشگاه, نحوه ی حضور شرکت ها و غیره بفرمایید.

استقبال پس از 12 سال که این نمایشگاه را نداشتیم خارج از تصور ما بود همانطور که حالا خودتون هم مشاهده می کنید. ببینید ما بعد از قضیه ی تحریم ها این نمایشگاه رو یک فرصت می دونیم که برند های معتبر اروپایی بیان که در واقع مردم ما شایسته ی بهترین ها هستند. چراکه نه؟ در واقع این نمایشگاه باعث شده که مردم با مدل های جدید آشنا بشن. در واقع مدیران و مسئولین برند های مختلف اروپایی هم با ظرفیت های موجود در ایران هم آشنا بشوند. این خوب برای ما خیلی خوب هست.

 

[fruitful_dbox] حتما بخوانید :گفتگویی با مدیر بازاریابی افرا موتور [/fruitful_dbox]

 

پیش بینی شما چیه؟ یعنی چه پیشبینی و چه پیشنهادی برای سال های پیش رو دارید؟

ببینید مردم باید مسافت زیادی رو تا نمایشگاه طی بکنند. ما 12 سال گذشته این نمایشگاه رو در محل نمایشگاه بین المللی داشتیم ولی خوب به دلیل مشکلات ترافیکی ای که ایجاد می کرد, چند سالی نمایشگاه را نداشتیم که به لطف شهرداری یک مجموعه ی خیلی خوب افتتاح شده, امکانات خیلی خوبی داره اما بهتر از این هم می تواند باشد به لحاظ زیر ساختی و به لحاظ حمل و نقل برای هموطنان عزیزمون. امیدوارم و امیدوارم که بودن در نمایشگاه خودرو برای هم مخاطبین و هم برای عرضه کنندگان خودرو مفید باشد. چه عرضه کنندگان خودروهای داخلی که به اقتصاد ملیمون کمک میکنند چه در واقع وارد کننده های خودرو که تنوع رو به مخاطب ارائه می دهند.

سوال دیگه ای که خدمت شما داریم, در خصوص آلودگی هوا و بحث زیست محیطی هستش, در خصوص استاندارد های روی خودرو هاتون بفرمایین.

بیش از 5 سال است که شرکت BMW بر روی آلایندگی خودرو هایش طبق یک ترند جهانی که همه ی خودرو ساز ها رعایت می کنند ما هم ازقافله عقب نماندیم و کار میکنیم. ما امسال ماشین هیبریدیمون که همون i8 هست را آوردیم که امیدواریم مسائل و مشکلاتی که برای واردات هست رو از بین ببریم که ما بتوانیم شاهد ورود بیشتر ماشین های هیبریدی باشیم. البته که نباید بحث خودروسازی داخل هم از این قضیه غافل باشه و از قافله عقب بمونه. چرا که محیط زیست برای همه است و چیزی نیست که خودرو ساز و فروشنده ی خودرو از اون مستثنی باشد. مطمئن باشید که شرکت پرشیا خودرو به عنوان دوستدار طبیعت و ورزش از برنامه های ورزشی خیلی زیادی امسال حمایت کرده. در واقع از چند مسابقه ی دوچرخه سواری حمایت کردیم. خوب طبعا اگر برند ها در فرهنگ سازی به دولت کمک کنند خوب اتفاقات بهتری می افتد.

پرشیا خودرو پرشیا خودرو

نحوه ی قرارداد بستن با اشخاص و شرکت ها به چه شکل است؟ شرایط فروش محصولات شما به چه صورت است؟

خوب عرضم به حضور شما وبسایت ما Persiakhodro.ir هست که مردم می توانند تمام اطلاعات خودرو ها رو در آن دریافت کنند. موجودی ماشین ها رو ببینند. معمولا خداروشکر تقاضای بازار از عرضه ی ما بیشتر بوده و ما همیشه شرمنده ی دوستان هستیم در تامین خودرو ولی به لحاظ قطعات و خدمات همیشه در خدمت دوستان بودیم. ما طرحی رو سال گذشته راه اندازی کردیم به است 365 روز پشتیبانی طلایی که در تمام اوقات سال, حتی روز های تعطیل هم می توانند از خدمات ما بهره بگیرند این راه های ارتباطی ما و شماره ی 4591 شماره ی شرکت هست که می توانند در واقع ازش اطلاعات بگیرند و با واحد ها و دپارتمان های مختلف صحبت کنند. شماره ی 1885 شماره ی امداد ما هست برای BMW سواران در هر کجای ایران که باشند بهترین و لاکچری ترین امکانات رو به لحاظ خدمات پس از فروش می توانند در محل دریافت کنند. سعی می کنیم  به مخاطبان لاکچری خودمون, خدمات لاکچری ارائه بدیم.

حرف آخری که دوست دارید بزنید بفرمایید.

پرشیا خودرو فقط امیدوار است که سیاست ها, چه سیاست های داخلی و چه سیاست های بین المللی کمترین تاثیر را در تنوع و انتخاب مردم بگذاره, مشکلاتی که هست مرتفع بشود, چه مشکلات شماره گذاری, چه مشکلات مجوزات ورود خودرو. میگم, این مردم هشت سال دفاع مقدس را تجربه کردند, تاریخچه ی بسیار پر التهابی را سپری کردند, لیاقت در واقع این رو دارند که بهترین ماشین رو سوار بشوند, لیاقت این رو دارن که خودرو ساز های داخلی ما با همکاری خودرو ساز های معتبر دنیا بخوان سطح کیفیتشون رو افزایش بدهند. اتفاقا پرشیا خودرو در واقع حامی اقتصاد ملی هست و ما هم حاضریم و هم علاقمندیم که تجاربمون رو در اختیار خودرو ساز های داخلی قرار بدهیم.

با تشکر


گزارشگر-میثم مرادی,عکاس-محمدرضا حسنپور


مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/02/23/%d9%be%d8%b1%d8%b4%db%8c%d8%a7-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88-%d8%a8%d8%a7-bmwi8/

No comments:

Post a Comment