Tuesday, February 21, 2017

معرفی هارد اكسترنال مناسب برای لپ تاپ شما

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/02/hard-backup-plus-slim-2.jpg

فضای بیشتر با هارد اكسترنال


امروزه با پیشرفت تکنولوژی و جمع و جور شدن ابعاد لپ تاپ ها و همچنین سبک شدن وزن آن ها باید یک سری از قطعات داخل آن کوچک و کم حجم شوند مانند هارددیسک وقتی هارددیسک داخل لپ تاپ کوچک شود کاربرانی که بسیار زیاد از لپ تاپ استفاده می کنند و حجم هاردیسک براشون بسیار مهم می باشد به مشکل بزرگ بر می خورند با تولید هارد اكسترنال این مشکل اساسی برای کاربران حل شده است و در دنیای امروز هارد اكسترنال در ابعاد و حجم های بسیار مناسب تولید و در بازار جهانی عرضه می شود.

امروز می خواهیم یکی از بهترین هارد اكسترنال های موجود در بازار را برای شما خواننده ی عزیز که مشکل کم بود حافظه دارید و یا نگران پر شدن هارددیسک لپ تاپ خود هستید معرفی کنیم تا با اطلاعات کافی به بازار جهت خرید مراجعه نمایید .

هارد اكسترنال سیگیت مدل  Backup Plus Slim  با ظرفیت 1 ترابایت

هارد اكسترنال سیگیتهارددیسک اکسترنال سیگیت مدل  Backup Plus Slim توسط یکی از معتبر ترین و با کیفیت ترین کمپانی های تولید کننده لوازم کامپیوتری به نام  Seagateساخته شده است  که کیفیت محصولات آن در جهان زبان زد خاص و عام می باشد و در زمینه تولید هارددیسک در میان ما بقی برند ها پیشرو است . یکی از جدید ترین محصولات تولید شده توسط این شرکت محصول می باشد که بسیار خوش ساخت ، باریک و مقاوم و قطر آن حدود دوازده میلی مترمی باشد که سازگار با هر سلیقه ای است .

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این هارد ، قابلیت بک آپ گرفتن از اطلاعات شماست پس وقتی از این هارد دیسک استفاده می کنید دیگر نگران از بین رفتن اطلاعات داخل آن نباشید .

هارد اكسترنال سیگیت مدل  Backup Plus Slim با ظرفیت های 500 گیگابایت، 1 و 2 ترابایت در بازار جهانی موجود می باشد . اگر شما به دنبال یک هارددیسک باریک و سبک هستید به جرات می توان گفت که هارددیسک اکسترنال سیگیت مدل  Backup Plus Slim  بازیک ترین و سبک ترین هارددیسک تولید شده در جهان می باشد .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/02/21/%d9%87%d8%a7%d8%b1%d8%af-%d8%a7%d9%83%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%84-%d8%b3%db%8c%da%af%db%8c%d8%aa/

No comments:

Post a Comment