Tuesday, February 21, 2017

ساعت هوشمند اندرویدی ZTE

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/02/smartwatch.jpg
سرانجام گوگل فردا با ساعت هوشمند اندرویدی 2.0 روانه بازار میشود و درکنار این خبر ما همچنان به معرفی رسمی ساعت اسپرت LG می پردازیم و شیوه ی استفاده از این ساعت را خواهیم دید، اولین ابزار هایی برای اجرای نرم افزار جدید در روز نخست ارائه می شوند. اگرچه گوگل از پیش متعهد شده است که تعداد زیادی از ساعت های  پوشش اندرویدی نسخه ی۲.۰ درسال جاری از سوی شریکانش وارد بازار می شود.

برطبق خبرهای فاش شده جدید آخرین شرکتی که به گوگل ملحق شد شرکت ZTE است. بنا به گفته های شرکت چینی سازنده ی گوشی های هوشمند درحال کار بر روی اولین ساعت هوشمند خود برای اجرای نرم افزار اندروید می باشد که  ساعت هایZTE نامیده خواهند شد و تصویر آن در پایین قرار گرفته است.



گفته می شود ساعت های ZTEهم چنین می توانند مانند اتصال 3G به WiFi هم متصل شوند.

و هنگامی که به گوشی هوشمند متصل نیستند قابلیت دسترسی به داده هارا دارند و نیز می توانید گفت و گو های تلفنی از روی مچ دست خود و بسیار ساده برقرار کنید.

مدل این ساعت هوشمند اندرویدی شماره ی ZW10 را دارا است و متاسفانه جزئیات دیگری درباره ی مشخصات این ساعت ارائه داده نشده است. و این ممکن است به این معنا باشد که زمانی که ساخت این ساعت هوشمند درحال تکامل است ما زیاد هم به رونمایی آن در این روزها نزدیک نیستیم و یا شاید ZTE توانایی بهتری در حفظ اینگونه اسرار برای مقایسه با  رقیبان خود دارد.

از این رو این امکان وجود ندارد که بگوییم ما می بایست منتظر رونمایی از این ساعت هوشمند درپایان این ماه در MWC بارسلونا باشیم، اما ما در آنجا خواهیم بود و درصورت وقوع این اتفاق تمامی جزئیات را برای شما توضیح خواهیم داد و چند و چون قضیه را خواهیم شکافت که به چه صورت می باشد.

 
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/02/21/%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af%db%8c-zte/

No comments:

Post a Comment