Friday, February 24, 2017

تاکسی لندن, هدیه برلیانس ارس به خیابان های ایران

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/02/briliance-namayeshgah.jpg
گفتگویی با مدیر فروش و بازاریابی برلیانس ارس

در خصوص این خودرویی که برلیانس ارس تحت عنوان لندن تاکسی رونمایی کردند یک توضیحی بفرمایید که هدف چی بوده و کلا دیدگاه به چه صورت هست؟

عرض کنم خدمتتون که هدف از واردات این خودرو خدمت رسانی در عرصه حمل و نقل عمومی است به شهروندان عزیز در سراسر کشور. مهم ترین هدف و رویکرد ما از واردات و تولید و مونتاژ این خودرو دو بحث است. یکی اینکه پیرو دستور مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی, اقدام و عمل ما در واقع یک جوری اتمام حجت کردیم در بحث عملمان هم در این نمایشگاه آوردیم و به مردم شریف و بزرگوارمون نشان دادیم که یک خودروی تاکسی با اون چیزی که لایق یک شهروند هست. اون چیزی که واقعا حق و حقوق یک شهروند هست از بحث حمل و نقل عمومی خصوصا در قسمت تاکسیرانی بتوانیم از این خودرو استفاده بکنیم و خدمت رسانی کنیم.

در تاکسی رانی مشکلی ندارید؟ پیش بینی هاتون به چه شک صورت گرفته؟

اتفاقا بر خلاف اون چیزی که تصور می شد تاکسیرانی خیلی خوب استقبال کرد از این محصول. طوری که از اتحادیه محترم تاکسیرانی خودشان تشریف آوردند برای رونمایی ازاین خودرو, دوستان از سازمان شهرداری ها و بهیاری ها تشریف آوردند برای رونمایی از این خودرو و به نوعی ما خیلی خوشحال شدن از اینکه این اتفاق افتاد. خود دوستان وقتی که تشریف آوردن اینجا و گرد همایی ای رو شکل دادند و مدیران آن ها راجع به این محصول صحبت کردند ما در واقع یک جوری دلگرم شدیم و آینده رو روشن تر دیدیم تا انشاالله خیلی سریع تر این ماشین ها بحث استاندارد ها و مجوز ها را پشت سر بگذاره کاملا وارد خیابان ها بشود.

الان قراردادی معائده ای وضع شده یا خیر؟

به صورت رسمی هیچ جا قرار دادی عقد نشده اما یک سری قول هایی را گرفتیم از کلیه مسئولین زی ربط در این خصوص که انشاالله به امید خدا آینده ی این طرح روشن هست. این ماشین به صورت فول CKD وارد می شود و در کارخانه ی برلیانس ارس مونتاژ می شود. هر چه زودتر مراحل محیط زیست و استاندارد را پاس بکنه و انشاالله مجوز شماره گذاری و پلاک ت را بگیره.

 

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : فراز و نشیب در شرکت های خودرو سازی [/fruitful_dbox]

 

چه فرقی این خودرو با نمونه ی اصلی لندن تاکسی دارد؟

ببینید نمونه ی اصلی و غیر اصلی واقعا آنالیز کردنشون فکر نمی کنم فرقی به حال مصرف کننده داشته باشه. این ماشین ساختار تاکسی دارد. شما هر چقدر روی این ماشین وسایل لوکس ببینید, هر چقدر صندلی راحت تر ببینید به هیچ عنوان منسوب به هیچ کس نیست. منسوب به مردم است. مردم می خواهند از این ماشین استفاده بکنند و هر چقدر این ماشین شیک تر, شکیل تر و تمیز تر باشد به نفع مردم خواهد بود.

اگر چند تمایز و ویژگی این خودرو را بخواهید بیان کنید به جه چیز هایی اشاره می کنید؟

این 9.8 لیتر با موتور 2400 سی سی یک موتور خیلی قوی دارد ولی در عین حال مصرف سوخت آن استاندارد یورو 5 را دارد. از یک گیربکس اتوماتیک بهره می برد. وزن خیلی خوبی با توجه به حجمی که دارد را دارا می باشد. یک شعاع گردشی در خیابان دارد که واقعا نسبت به ماشین های دیگر که این ساختار را دارند خیلی بهتر هست.

سایر مزایای این محصول برلیانس ارس این که ارتباط بین راننده و مسافرین در این خودرو جدا شده. ما فقط از طریق میکروفون مسافر می تواند با راننده ارتباط داشته باشد و بالعکس. چرا که یک سری مسائلی هست که در تاکسی ها اتفاق می افتد. بعضا برای مثال می گیم که راننده تاکسی دوست داره یک شبکه رادیو گوش بده اما مسافر به هر طریقی که هست دلش نمی خواد. راننده خودش در فضای خودش و مسافر هم در فضای خودش.

قسمت شاگرد این ماشین قسمت توشه ی بارش هست و قسمت عقبی و رمپ این خودرو مخصوص معلولین و جانبازان عزیز طراحی شده است.

برلیانس ارس

در خصوص ظرفیت خودرو ها سوال شد که اینگونه گفتند : در تاکسی ها پنج نفر می تواند عقب بنشینند. دو نفر در واقع پشت به راننده و سه نفر روی صندلی عقب می توانند بنشینند. یک نفر هم راننده هست.

نگاهتون به فضای کلی نمایشگاه, شکل کلی آن و نحوه ی برگزاری نمایشگاه خودرو تهران به چه شکل است؟

من می خواستم واقعا تشکر کنم که این نمایشگاه پس از 11 سال شکل گرفت که خیلی خوب بود. طرز فکر خیلی خوبی درش استفاده شد. این نمایشگاه منتقل شد به شهر آفتاب با یک فضای خیلی از با پارکینگ های خیلی بیشتر علی رغم نمایشگاه های قبلی که در نمایشگاه بین المللی برگزار می شد خیلی راحت تر , رفت و آمد راحت تری برخوردار هست و این رو در نمایشگاه از استقبال بسیار گرمی که توسط مردم از این نمایشگاه شد واقعا مشهود هست و واقعا می شود لمس کرد.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/02/24/%d8%aa%d8%a7%da%a9%d8%b3%db%8c-%d9%84%d9%86%d8%af%d9%86-%d9%87%d8%af%db%8c%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d9%84%db%8c%d8%a7%d9%86%d8%b3-%d8%a7%d8%b1%d8%b3/

No comments:

Post a Comment