Wednesday, February 22, 2017

نمایشگاه خودرو تهران 95

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/02/namayeshgah-khodro.jpg
نمایشگاه خودرو تهران در  شهر آفتاب در حالی برگزار شد که گویا پس از 11 سال آغازی دوباره داشته است. نمایشگاه در چندین بخش از 26 بهمن ماه تا 1 اسفند برقرار بوده است. بخش های خودرو های روز داخلی و خودرو های جدید و یا حتی قدیمی کمپانی های خارجی,  صنایع وابسته نظیر بخش های قطعات خودرو وارداتی یا تولیدات داخلی, ماشین های سنگین, رونمایی از چند خودرو, شرکت های تیونینگ و اسپورتینگ و در نهایت نمایشگاه خودرو های کلاسیک, بخش هایی بودند که در نمایشگاه خودرو تهران فعال بودند.

تیم حجره نما نیز با حضور در نمایشگاه و بازدید از غرفه ها گزارش هایی را در خصوص چند و چون خودرو ها, بازدید و بازخورد مردم, خودرو های رونمایی شده و ارائه شده در بازار, قرار داد ها و مسائل فروش و, محل برگزاری نمایشگاه و مسائل دیگر برای شما عزیزان تهیه نموده است.

نمایشگاه خودرو تهران

نمایشگاه خودرو تهران 95 با همه خوبی ها و بدی ها به پایان رسید. این نمایشگاه با استقبال بی نظیر و دور از انتظار بازدید کننده ها ( به گفته ی غرفه داران ) رو به رو شد. از غرفه ی هلدینگ افرا و هم چنین رنو و نگین خودرو می توان به عنوان گل سرسبد نمایشگاه دانست. با پرسنلی مجرب و شیک و با برخورد بسیار حرفه ای, چیزی که در بخش خودرو های ایرانی و حتی خودرو های خارجی نظیر هیوندای کمتر مشاهده شد.

نارضایتی های عده ای, از غرفه ی ایران خودرو به دلیل خودرو هایی که به نمایش گذاشته بود. برخی آمده بودند خودرو های پیش خرید شده شان را نظاره کنند که آن ها هم ارائه نشده بود. انتظار بود که شرکت های بیشتری حضور داشته باشند, اکثرا ناراضی بودند از این که بسیاری از خودرو های داخل نمایشگاه در داخل خیابان ها بودند و انتظار نمایش خودرو های جدید تر و بیشتری را داشتند.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/02/22/%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86-95/

No comments:

Post a Comment