Tuesday, February 28, 2017

بازار مبلمان ارضی یافت آباد

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/02/bazar-moblemanarzi.jpg
بازار مبلمان ارضی  در سال  هفتاد و نه در مساحت دو هزار متر مربع  در دو طبقه و 160 واحد تجاری در شش سالن زیبا  در خیابان یافت آباد تهران که الان همه به عنوان بازارمبل ایران می شناسند  تاسیس شد .بازار مبلمان ارضی تنها بازار مبلمانی است که در تهران کل فضای آن به شکل سنتی طراحی و ساخته شده است و وقتی شما در خیابان یافت آباد قدم می زنید نا خود آگاه وقتی چشمتان به بازار مبلمان ارضی می افتد مجذوب نمای آن می شوید و وسوسه می شوید که به داخل آن نیز سری بزنید و وقتی وار دآن می شوید از زیبایی طراحی آن بسیار لذت می برید .

بازار مبلمان ارضیاگر شما قصد خرید مبلمان شیک دارید مطمین باشید که اگر به بازار مبلمان ارضی بروید دست خالی از آن باز نخواهید گشت زیرا انقدر  تنوع محصولات در این بازار زیاد است که صد در صد شما محصول مورد نظر خود را در بازار مبلمان ارضی پیدا می کنید .

این بازار مبل طرح سنتی شامل انواع مدل های مبل و سرویس خواب می باشد البته بیشتر مغازه ها در زمینه ی مبلمان های کلاسیک ، راحتی ، استیل ، ویتیرن و بوفه فعالیت می کنند .

خیلی از ما وقتی برای خرید به یک مرکز خریدمی رویم اولین مشکلی که برایمان پیش می آید مشکل پیدا کردن جای پارک می باشد اما این مشکل در بازار مبل ارضی حل شده و برای رفاه حال مشتریان عزیز برای این بازار پارکینگی با ظرفیت دویست ماشین تعبیه شده است تا شما عزیزان در هنگام خرید آسوده خاطر به خرید خود ادامه دهید .

 

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : مجتمع تجاری کاسپین

[/fruitful_dbox]

بازار مبلمان ارضی

این مجموعه علاوه بر پارکینگ برای رفاه حال شما عزیزان امکانات رفاهی دیگری هم در نظر گرفته است که عبارت اند از:

  • آسانسور

  • آسانسور حمل بار

  • رستوران

  • سرویس بهداشتی

  • نمازخانه

  • لابی


ساعت کاری این بازار مبل همه روزه از ساعت نه صبح الی نه شب می باشد فقط در روز های تعطیل یک ساعت ساعت کاری مجموعه کاهش می یابد .

تلفن مجموعه : 02166244074

دورنگار : 02166244074
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/02/28/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%85%d8%a8%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b1%d8%b6%db%8c/

No comments:

Post a Comment