Monday, February 20, 2017

معرفی پردازنده ی مرکزی لپ تاپ ( CPU )

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/02/Cpu2.jpg

پردازنده ی مرکزی لپ تاپ (CPU)


به جرات می توان گفت که مهم ترین قسمت یک لپ تاپ ،سی پی یو یا همان پردازنده ی مرکزی لپ تاپ می باشد و میزان قدرت پردازش لپ تاپ به همین پردازنده ی مرکزی لپ تاپ بستگی دارد و نوع پردازنده ی یک لپ تاپ انقدر نقش مهمی در لپ تاپ دارد که تاثیر مستقیم در قیمت لپ تاپ دارد .قدرت پردازنده ی مرکزی لپ تاپ ، همچنین در قسمت های مختلف لپ تاپ تاثیر می گذارد که تاثیر مستقیم آن در مدت زمان شارژ شدن باتری لپ تاپ و همچنین میزان مصرف شارژ باتری را دارد.

پردازنده ی مرکزی لپ تاپبه طور کلی دنیای امروزه در تلاش برای رشد تکنولوژی می باشد و یکی از قسمت های مهم  این تلاش در جهت پیشرفت پردازنده ها می باشد که ایتدا سرعت پردازنده های لپ تاپ را بالا ببرند با کمترین مصرف انرژی .

به همین علت است که به شما توصیه می کنیم به جای خریدن لپ تاپ های قدیمی از لپ تاپ های جدید که آپدیت شده با متد های روز دنیا است را خریداری کنید .  پیشرفته ترین و سریع ترین پردازنده هایی که تا به امروز برای لپ تاپ ها عرضه شده اند، پردازنده های Core i7 هستند. این پردازنده ها در دو دسته دو هسته ای و چهار هسته ای طراحی شده اند. البته مدل های دو هسته ای Core i7 هنوز در لپ تاپ ها به صورت گسترده مورد استفاده قرار نگرفته اند.

شاید سخت باشد که در هنگام خرید لپ تاپ تک تک پردازنده های لپ تاپ های فروش گاه را بررسی کنید و بهترین  آن ها را خریداری کنید به همین خاطر به شما پیشنهاد می کنیم که قبل از به بازار رفتن و اقدام به خرید کردن ، ابندا به خوبی در مورد لپ تاپ های مختلف تحقیق و بررسی کنید ببینید که کدام لپ تاپ بهترین و جدید ترین پردازنده را دارد سپس به خریدن آن لپ تاپ اقدام کنید .

 
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/02/20/%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d9%87-%db%8c-%d9%85%d8%b1%da%a9%d8%b2%db%8c-%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be/

No comments:

Post a Comment