Wednesday, February 15, 2017

HASSELBLAD TRUE ZOOM MOTO MOD

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/02/HASSELBLAD-TRUE-ZOOM-1.jpg
دوربین دو لنز برای گوشی های هوشمند، به طور عمده به دلیل افکت پس زمینه، و بوکه تار جالبی که می تواند تولید کند مورد توجه عموم قرار دارد.  نتیجه این امر آپ یک محصول جانبی دو دوربینه می باشد که برای استفاده روزانه بسیار مفید است. تا همین اواخر زمانی که با گوشی خود زوم می کردید در واقع این کار را بر روی عکس نمی کردید.  با زوم کردن بر روی تصویر، آن را از طریق کراپ کردن نزدیک تر می کردید که با این کار عکس کیفیت خود را از دست می داد.اما HASSELBLAD TRUE ZOOM MOTO MOD برای شما کاری فراتر از اینها انجام خواهد داد

زوم اپتیکال (اختیاری) این کار را نمی کند، اما لازم است تا یک لنز برای عملکرد درست به بیرون بیاید، دقیقا مانند یک لنز قدیمی، که چنین چیزی در تلفن های همراه معمولا امکان پذیر نمی باشد. آیفون 7، هوآوی میت 9، و مدل های جدید ایسوس زنفون 3 زوم، با یک سیستم زوم ترکیبی هوشمندانه این مشکل را حل کرده اند. این امر در تمامی موارد اپتیکال نمی باشد اما این بهترین روش نسبت به قبل می باشد. چه چیزی بیشتر از این می خواهید؟ موتورولا و هاسلبلاد با HASSELBLAD TRUE ZOOM MOTO MOD یگ گام رو به جلو برای گوشی های سری MOTO Z برداشته اند

HASSELBLAD TRUE ZOOM MOTO MOD با یک آهنربا به Moto Z متصل می گردد، و یک گوشی باریک را به دوربین جمع و جور با یک لنز مناسب بر پشت آن که به یک لنز اپتیمال 10X (معادل 25 میلی متر تا 250 میلی متر) مجهز است تبدیل می کند. دقیقا هم اینطور نیست، Moto Z گوشی های هوشمند موتورولا را تولید می کرد تا زمانی که این تبدیلات برای اولین بار در 1983 معرفی شد.

[gallery columns="4" link="file" size="medium" ids="5069,5070,5071,5072"]

عناصر طراحی هاسلبلاد

هاسلبلاد می داند که چطور دوربین درست کند. با وجود زوم در جلوی دوربین حسی از این را می دهد که یک دوربین در دست هست، و مانند یک دوربین جمع و جور نسبتا خوب عمل می کند. سمت راست  بافتی را شکل داده است، اما باقی قسمت های Mod صاف است، یک ماژول لنز نیز در مرکز آن نصب شده است. مارک های تجاری فلش زنون و هاسلبلاد پنل جلو را متمایز می کند و تنها کنترل کننده ها دکمه پاور، دکمه شاتر مسی رنگ، و یک دکمه زوم می باشند.

طرفداران  برند هاسلبلادرا با علامت تجاری مربعی که دورتادور آن لنز قرار دارد شناسایی کرده و همچنین از روی لیبل 4116 اهمیت آن را خواهند فهمید. True Zoom یک پروژه ویژه برای جشن 75 سالگی تاسیس هاسلبلاد (1941-206) ساخته شد. Mod را روشن کنید، یک نوشته خطی تاریخ آن را توضیح داده که با یک لینک ماژول به تلفن متصل می گردد.

در حالی که هاسلبلاد برای دوربین ها و لنز هایی با فرمت متوسط خوب هستند True Zoom چیزی بیشتر از این نیست. این یک گیرنده عکس با یک سنسور کوچک (2.3/1 اینچ) است و Moto Z را ملزم به این می کند که به صورت مستقل کاری انجام ندهد.

هاسبلاد برای پیدا کردن یک ایده در آینده، نگاهی به گذشته خود می کند.

قرار دادن ماژول دوربین بر روی Moto Z کار آسانی است، HASSELBLAD TRUE ZOOM MOTO MOD تنها با یک مگنت بر روی گوشی نصب می گردد. این فرایند به دور از فرآیند پیچیده ای است که برای LG G5 مورد نیاز است.

زمانی که Mod روشن است، گوشی باریک بزرگ تر از هر گوشی هوشمندی است که شما تا به حال در دست خود گرفته اید. چسبیدن یک چیز بزرگ می تواند کمی نا خوشایند باشد. اما این حجم اضافه برای گرفتن عکس های تمام زوم می تواند مفید باشد. این محصول کاملا اندازه جیب کت یا کیف می باشد، اما قرار دادن یک True Zoom مجهز به Moto Z را در جیب خود فراموش نمایید.

[gallery columns="5" size="medium" link="file" ids="5073,5074,5075,5076,5077"]

چند حالت نرم افزاری اضافی

هاسلبلاد True Zoom از استاندارهای نرم افزاری دوربین های موتورولا استفاده می نماید اما ویژگی های خاصی را به نرم افزار اضافه می کند. بر روی دکمه  "H" که در گوشه ای در بالای آن قرار دارد بزنید، و بعد از آن می توانید از یک حالت رنگ استاندارد استفاده نمایید، یک حالت سیاه سفید، یا عکس رنگی که با فرمت های JPEG و RAW می باشد. علاوه براین شش مدل صحنه برای تصویر برداری وجود دارد: خودکار، ورزشی، پرتره شب، پرتره با نور زمینه، منظره و منظره در شب. شما می توانید با حالت دستی شکار لحظه هایی کنید که تنها با دکمه ای شبیه به دوربین های معمولی که در بالای قسمت راست صفحه وجود دارد عکس بگیرید. همچنین در اینجا حالت های پانوراما و فیلم برداری یافت می شود. یک تنظیمات دیگر در جایی پنهان است، که شامل تغییر وضوح دوربین از 12 مگاپیکسل با فرمت 4:3 می باشد.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/02/15/hasselblad-true-zoom-moto/

No comments:

Post a Comment