Tuesday, February 28, 2017

گالری مبلمان استانبول در بازار مبل ارضی

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/02/galery-mobl-stambol2.jpg
همان طور که می دانید منطقه یافت آباد به عنوان بزرگ ترین بازارمبل ایران و خاور میانه شناخته شده است که تشکیل شده از مجموعه بازار ای مختلفی است امروز می خواهیم به معرفی یکی از معتبر ترین فروشگاه های مبلمان در بازار سنتی ارضی یافت آباد بپردازیم .گالری مبلمان استانبول یکی از بهترین فروش گاه های  تولید و عرضه جدیدترین طرح های مبلمان استیل سرویس خواب ، سرویس ناهارخوری و ویترین می باشد که در بازار مبل ارضی در منطقه یافت آباد  واقع شده است اگر شما به دنبال مبل استیل ، میز ناهار خوری ، سرویس خواب ، تخت خواب جهیزیه عروس ، ویترین ، مبل تخت خوابشو و تخت دو نفره می گردید مطمین باشید گالری مبلمان استانبول بهترین مرکز برای تهیه ی این محصولات با بالاترین کیفیت ممکن و مناسب ترین قیمت ها سیار مناسب می باشد .

گالری مبلمان استانبول علاوه بر این که تقریبا در بر گیرنده ی تمامی مدل ها و طرح های مبلمان و سرویس خواب است در بخش تولید محصولات هم دست دارد و می توانید شما به راحتی محصول موردنظرتان را به گالری مبل استانبول سفارش دهید و دریافت کنید .

یکی دیگر از ویژگی هایی که فروشگاه استانبول دارد کادر مجرب و کاردان می باشد که باصبر و حوصله ی مثال زدنیشان شما را در هنگام خرید راهنمایی می کنند تا شما بهترین و مناسب ترین کالا را بسته به نوع استفادیتان خریداری کنید و به علت خرید غلط بعد از ان پشیمان نشوید .

 

[fruitful_dbox] حتما بخوانید :بازار مبلمان ارضی یافت آباد

[/fruitful_dbox]

 

گالری مبلمان استانبولاگر شما قصد خرید سرویس مبلمان کرده اید پیشنهاد می کنم ابتدابه مرکز فروش استانبول واقع در بازار مبل ارضی یافت آباد بروید مطمین باشید هم محصول مورد نظرتان را می بابید و هم بعد ها برای خرید مبلمان و لوازم دیگر به دلیل مرغوبیت اجناس بارها و بارها به این فروشگاه مراجع می کنید .

گالری مبلمان استانبول در بازارارضی در پارکینگ مجموعه واقع شده است و آدرس دقیق آن یافت آباد شرقی بازاربزرگ مبل  ارضی داخل پارگینگ بازار  تولیدی مبل استانبول می باشد .

ساعت کار گالری همه روزه ار نه صبح الی نه شب ام در روز های تعطیل تا چهار بعد از ظهر در خدم شما عزیزان می باشد .

تلفن فروشگاه استانبول : 02166217916

دورنگار : 02166248580
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/02/28/%da%af%d8%a7%d9%84%d8%b1%db%8c-%d9%85%d8%a8%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86%d8%a8%d9%88%d9%84/

No comments:

Post a Comment