Monday, February 27, 2017

بازار گل و گیاه بهشت زهرا

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/02/bazar-gol-behesht-zahra.jpg
یکی از بازار های فعال گل و گیاه را بی شک می توان بازار گل و گیاه بهشت زهرا دانست. بازار گل و گیاه بهشت زهرا در اتوبان بهشت زهرا بعد از صالح آباد قرار گرفته است و بی شک به دلیل دور بودن از مراکز شهری راه دسترسی به این بازار اتومبیل های شخصی و یا استفاده از آژانس ها می باشد. حتما در اتوبان قبل از رسیدن به بهشت زهرا دست فروشان و گل فروش های خیابانی را دیده باشید, این ها نوید این باغ گل بزرگ و زیبا و تکمیل را به شما می دهد. هر چند با احداث اتوبان امام علی مقداری از مشتریان این بازار ریزش داشته است اما کماکان با قدرت به کار ادامه می دهد.

نکته ی بارز و قابل توجه برای کسانی که با بازار های گل آشنایی دارند این است که این بازار نیز مانند همه ی بازار های از ابتدای صبح شروع به کار می کند اما تمایز این بازار با سایر بازار ها از جمله بازار گل و گیاه محلاتی و بازار گل امام رضا این است که این بازار بیشتر  فعالیت می کند و ساعات بیشتری دایر است. البته بیشتر فروش این بازار در پنج شنبه ها و جمعه ها که بهشت زهرا بسیار شلوغ است, صورت می پذیرد که در این روز ها فروش بسیار خوبی دارند.

تمرکز گل در این بازار یعنی بازار گل و گیاه بهشت زهرا بیشتر بر روی گل های مخصوص و مرسوم اهل قبور است از جمله ی این گل ها می توان از گل مریم, داوودی, گلایل و نظیر این ها نام برد. دیگر اقلامی که در این فروشگاه به فروش می رسد می توان به درختچه ها , نهال های کاج و غیره و همچنین شمشاد و دیگر گیاهان اشاره داشت. انواع تاج های گل نیز از عرضه های این بازار گل می باشد.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/02/27/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%da%af%d9%84-%d9%88-%da%af%db%8c%d8%a7%d9%87-%d8%a8%d9%87%d8%b4%d8%aa-%d8%b2%d9%87%d8%b1%d8%a7/

No comments:

Post a Comment