Monday, February 20, 2017

Morphie Space Pack ، یک شارژر و حافظه اضافه در آیفون

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/02/Morphie-Space-Pack2.jpg

Morphie Space Pack


امروزه یکی از دغدغه هایی که تمام افراد دارند خالی شدن باتری موبایل و یا پر شدن حافظه داخلی تلفن همراه است اما واقعا برای رفع این مشکل چه باید کرد ؟با تولید Morphie Space Pack ها دیگر این مشکل حل شده است و شما با خیال راحت نهایت استفاده را از گوشی های خود ببرید .

Morphie Space Pack ها به عنوان یک جلد و کاور برروی گوشی قرار میگیرند و ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی دارد که هر کسی را شیفته ی خودش می کند این ها مانند یک بانک شارژ زمانی که باتری تلفن همراه شما در حال خالی شدن است باتری را شارژ می کند و عمر دوباره به باتری می بخشد . دارای مدل هایی با حافظه داخلی 16 و 32 گیگابایتی می باشد همانطور که می دانید آیفون تا یه حدی برای گوشی های هوشمند خود فضای داخلی در نظر گرفته و قابلیت افزودن مموری کارت را برای امنیت بیشتر برروی گوشی هایش نمی گذارد با استفاده از Morphie Space Pack ها دیگر این مشکل نیز حل شده است و شما استرس خالی شدن باتری و یا در هنگام عکس و فیلمبرداری نگران پر شدن حافظه گوشی هایتان نمی شوید .

Morphie Space Packشاید برایتان این سوال پیش آید که طریقه شارژ این ها چگونه است ؟ این جلد گوشی با استفاده از یک micro-USB به آسانی شارژ می شود  از طریق همین کابل نیز  آن را به کامپیوتر متصل کنید و تمام اطلاعات را خالی کنید .

شاید بخواهید بدانید که چنتا عکس و فیلم در داخل این جلد کیفی جا می شود این جلد قابلیت ذخیره 16000 عکس، 40 ساعت ویدئو، یا بیش از 9000 آهنگ را دارد .

اگر شما خیلی زیاد با گوشی خود کار میکنید و مدام مشغول وب گردی و بازی و یا کار های روز مره هستید و یا از آن دسته از آدم ها هستید که زیاد عکس برداری و فیلمبرداری میکنید و یا زیاد آهنگ داخل گوشی تلفن همراه نگه می دارید پیشنهاد می کنم حتما از این شارژر ، مموری کارت و قاب خاص یعنی Morphie Space Pack  استفاده کنید و دیگر نگران خالی شدن باتری و پر شدن حافظه داخلی گوشی آیفونتان نباشید .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/02/20/morphie-space-pack/

No comments:

Post a Comment