Saturday, February 18, 2017

اسمبل سیستمی برای ویندوز 8

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/02/win-8.jpg

حداقل سیستم مورد نیاز برای ویندوز 8


در ویندوز 8 , مایکروسافت به گونه ای عمل کرده که می توان گفت تقریبا هر کامپیوتری قادر به نصب این سیستم عامل خواهد بود و خب این نکته ای جالب و با ارزش در رابطه با این سیستم عامل است, و در واقع مایکروسافت پس از ویندوز ویستا, درس بزرگی آموخت و این که باید محافظه کارانه عمل کرده و هرگز سیستم عاملی عرضه نکند که توقعات بالای سخت افزاری داشته باشد و امکان نصب آن بر روی کامپیوتر های متعارف وجود نداشته باشد. چرا که در زمان ویندوز ویستا که به نوع خود تحولی در سیستم عامل ها بود به علت عدم رعایت فاکتور بالا مقداری با افت فروش مواجه شده بود.

شما برای نصب این سیستم عامل باید حداقل, این نرم افزار ها را داشته باشید : پردازشگر 1GHz یا بالا تر, یک گیگابایت رم برای نصب نسخه ی 32 بیتی و دو گیگابایت برای نصب نسخه ی 64 بیتی, 16 گیگابایت فضای هارد دیسک برای نسخه 32 بیتی و 20 گیگابایت برای 64 بیتی, کارت گرافیکی که از DirectX9 با درایور WDDM 1.0 یا بالا تر پشتیبانی کند.



در واقع از آن جایی که این سیستم عامل برای تبلت ها هم ساخته شده, بنابراین حتی در مقایسه یا ویندوز 7 نیز به سخت افزار پایین تری احتیاج دارد. بنابراین شما می توانید با کم ترین نگرانی, با انتخاب و خرید قطعاتی که نیاز به بودجه چندانی ندارند, سیستم مناسبی برای ویندوز 8 تدارک بینید. فقط تنها پیش بینی ما این است که برای بهره وری و راندمان بالاتر , بهتر است برای سیستم خود از یک کارت گرافیک یک گیگابایت و هم چنین 4 گیگابایت رم استفاده نمایید. در مورد پردازنده هم یک نمونه کم و بیش به روز چند هسته ای و تا حد ممکن ارزان کفایت می کند. در مورد مادربرد هم می توانید هر یک از مادربرد های میان قیمت بازار را که قیمت آن با بودجه ی شما تناسب دارد, انتخاب کنید.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/02/18/%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%88%db%8c%d9%86%d8%af%d9%88%d8%b2-8/

No comments:

Post a Comment