Sunday, April 23, 2017

بررسی فرمان بازی Logitech G29

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/04/farman-bazi-Logitech-G29-2.jpg
فرمان بازی Logitech G29 یکی از بهترین لوازم جانبی کامپیوتر برای افرادی است که به بازی با کامپیوتر علاقه ی زیادی دارند و اکثرا برای سیستم های مختص بازی استفاده می شود . این فرمان ظاهر بسیار زیبا و جذابی دارد که شباهت های زیادی به فرمان واقعی دارد .

استفاده از فرمان بازی Logitech G29 در هنگام بازی برای خیلی از افراد جذاب است زیرا استفاده از این نوع لوازم جو بازی را برای بازی کننده ملموس تر می کند .

طراحی و قابلیت های فرمان بازی Logitech G29

این فرمان به طور کلی یک قاب فلزی با کیفیت می باشد که با پوسته ای چرم دور دوزی شده است که ابعاد آن حدودا سی سانتی متر می باشد . در حقیقت Logitech همیشه تلاش می کند تا طرفدار های خودش را به وجد آورد و به همه ثابت کند که این محصولات یک وسیله ی بازی معمولی نمی باشد .

[gallery link="file" size="medium" td_select_gallery_slide="slide" ids="13403,13406,13408"]

فرمان بازی Logitech G29 از موارد مشابه خود بسیار پرقدرت تر و با ارزش تر است زیرا آلیاژ ها و موادی که در ساخت آن ب کار رفته همه از بهترین نوع بوده است به طوری که این ست بازی در برابر ضرب های مختلف بسیار مقاوم می باشد البته باید بگوییم که قطعات داخلی آن چندان مقاوم نیستند .

به دلیل اینکه این فرمان مخصوص Playstation ساخته شده است Logitech تمام کلیدهای مورد نیاز برای کنترل PS3 و PS4 را در این فرمان قرار داده است و به این ترتیب احتیاجی به گیم پد جداگانه ندارید.

توجه داشته باشید که این ست فرمان تنها برای بازی های مسابقه ای تعبیه شده است و احتیاجی نیست که شما دیگر بازی ها را نیز با این فرمان انجام دهید .

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : استفاده از دسته PS4 در کامپیوتر [/fruitful_dbox]

برای راه اندازی فرمان بازی Logitech G29 تنها کافیس پدال ها و فرمان را به PS4 وصل کنید سپس دستگاه به سرعت شناسایی می شود و به راحتی می توانید بازی هایی نظیر Project Cars و DriveClub را انجام دهید .

پدال برد فرمان بازی Logitech G29

پدال های این ست فرمان یکی از بهترین پدال ها در بین ست بازی های هم رده ی خود می باشد . جنس این پدال ها از پلاستیک فشرده بسیار مقاوم می باشد . این پدال برد سه پدال دارد که هر کدام از آنها سطح فشار مختلفی دارند که باعث شده است شباهت بسیار زیادی به پدال های یک ماشین واقعی داشته باشند .

به صورت کلی طراحی تمامی اجزای فرمان بازی Logitech G29 به گونه ای می باشد که وقتی شما مشغول بازی هستید تصور می کنید ک واقعا در حال رانندگی می باشد .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/04/23/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d9%81%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-logitech-g29/

No comments:

Post a Comment