Sunday, April 23, 2017

بررسی کیف کوله پشتی سولار ولتایک

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/04/solar-charger-1.jpg
حتما در سفر های خود به مشکل در دسترس نبودن برق یا مکانی برای شارژ دستگاه های هوشمند همراهتان بر خورده اید. برای استفاده از لپ تاپ ، تبلت ، دوربین عکاسی خود در زمان هایی که پریز برق در دسترس نبوده است چه راه کاری را پیش گرفته اید. اینک می خواهیم با محصولی خلاقانه از شرکت Voltaic آشنا شویم. کوله پشتی سولار ولتایک محصولی است که در سفر های طولانی و حتی در حال حرکت می تواند دستگاه های شما را شارژ کند. در ادامه به معرفی مدل های کوله پشتی سولار ولتایک خواهیم پرداخت.

کیف Voltaic Array Solarکوله پشتی سولار ولتایک

این کیف علی رغم ظاهر بسیار ساده اش آن قدر ها هم ساده نیست و تکنولوژی بزرگی پشت آن نهفته است. در بیانی ساده باید گفت که این کوله پشتی سولار ولتایک از یک کوله پشتی و یک سلول خورشیدی ساخته شده است که این سلول یعنی قسمت شارژر این کیف را می توان به طور جداگانه بر روی کیف های دیگر نصب کرد. این شارژر قابل حمل (به نوعی پاور بانک) انرژی مورد نیاز خود برای شارژ شدن را از خورشید دریافت می کند و دارای یک باتری لیتیوم پلیمری است که با آن می توان یک موبایل را 7 بار ، دوربین های DSLR را 3.5 بار ، تبلت های 7 اینچی را 3 بار ، تبلت های 10 اینچی را 1.7 بار و لپ تاپ را یک بار به طور کامل شارژ کرد. این کیف مقاوم در برابر عوامل خارجی نظیر آب و رطوبت است و از این حیث می توان از آن در هر شرایط آب و هوایی ای استفاده کرد.

در بسته بندی این محصول برای راحتی استفاده از آن محتویاتی در نظر گرفته شده است که به شرح زیر می باشند.

  1. یک باتری V72

  2. تبدیل میکرو یو اس بی - برای اتصال به گوشی‌هایی با سیستم عامل اندرویدی (برای گوشی‌ هایی با سیستم عامل iOS از کابل اوریجینال خود دستگاه استفاده شود.)

  3. کابل خروجی USB

  4. مبدل شارژر استاندارد لپ تاپ

  5. کابل اتصال مبدل‌ ها به باتری

  6. کابل شارژر فندکی

  7. کابل شارژ باتری توسط برق شهری

  8. کابل شارژ باتری توسط برق ماشین (شارژر فندکی)کوله پشتی سولار ولتایک


این کیف به نحوی طراحی شده است که روی آن یک پورت ورودی برای شارژ باتری و دو پورت خروجی برای شارژ دستگاه های دیجیتال در نظر گرفته شده است. دو کلید نیز بر روی آن تعبیه شده است که یکی وظیفه ی خاموش و روشن کردن باتری و دیگری تنظیم میزان ولتاژ خروجی بر عهده دارد.

قسمت های مختلف این کیف در موارد زیر تیتر شده اند.
  1. پورت ورودی ولتاژ برای شارژ باتری

  2. پورت خروجی برای شارژ لپ تاپ‌ ها

  3. کلید کنترل ولتاژ خروجی – 12/16/19 ولت

  4. پورت خروجی USB (با 5 ولت خروجی) – مناسب برای شارژ گوشی‌های موبایل و دستگاه های دیگری که از طریق پورت USB شارژ می‌شوند

  5. کلید روشن / خاموشی باتری


در قسمت دوم کوله پشتی سولار ولتایک به بررسی کیف سولار ولتایک 6 وات می پردازیم. این کیف ، کوله ای است که دارای شارژر خورشیدی می باشد.

کیف Voltaic Fuse 6Wکوله پشتی سولار ولتایک

این کیف نیز دارای کیت خورشیدی می باشد که همانند مدل قبلی قابلیت نصب بر روی انواع کیف را دارد. یک شارژر قابل حمل 4000 میلی آمپر ساعت که توسط خورشید شارژ می شود با باتری لیتیوم پلیمر در آن وجود دارد که می تواند یک موبایل را 1.5 بار، تبلت های 7 اینچی را 0.65 بار و یک تبلت 10 اینچی را 0.35 بار شارژ نماید. این کیف در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاوم است که این امکان را به شما می دهد که از آن در هر کجا که خواستید استفاده کنید.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : نقد و بررسی موس Microsoft Arc Touch Bluetooth [/fruitful_dbox]

در بسته بندی این محصول اقلام زیر مشاهده می شوند.
  1. یک باتری V15

  2. تبدیل میکرو یو اس بی - برای اتصال به گوشی‌ هایی با سیستم عامل اندرویدی (برای گوشی‌های آیفون از کابل اوریجینال آن استفاده شود.)

  3. کابل خروجی USB


این کیف به نحوی طراحی شده است که روی آن یک پورت ورودی برای شارژ باتری و دو پورت خروجی برای شارژ دستگاه های دیجیتال در نظر گرفته شده است. یک کلید نیز بر روی آن تعبیه شده است که به جهت خاموش و روشن کردن باتری استفاده می شود.
  1. کلید روشن / خاموشی باتری

  2. چراغی برای نمایش میزان شارژ

  3. پورت خروجی USB (با 5 ولت - 1 آمپر خروجی) – مناسب برای شارژ گوشی‌ های موبایل و دستگاه های دیگری که از طریق پورت USB شارژ می‌ شوند

  4. پورت ورودی ولتاژ برای شارژ باتری


مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/04/24/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%da%a9%db%8c%d9%81-%da%a9%d9%88%d9%84%d9%87-%d9%be%d8%b4%d8%aa%db%8c-%d8%b3%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%b1-%d9%88%d9%84%d8%aa%d8%a7%db%8c%da%a9/

No comments:

Post a Comment