Sunday, April 23, 2017

صفحه کلید و ماوس Wireless Desktop 3050 مایکروسافت

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/04/Microsoft-Wireless-Mouse-keyboard.jpg
کمپانی ماکروسافت با تولید لوازم جانبی کامپوتر و لپ تاپ اثبات کرد که علاوه بر تخصص در تولید نرم افزار های مختلف ، در ساخت و تولید سخت افزار هم موفق بوده است امروز می خواهیم به بررسی صفحه کلید و ماوس Wireless Desktop 3050 مایکروسافت به عنوان یکی از بهترین محصولات این کمپانی بپردازیم .

صفحه کلید و ماوس Wireless Desktop 3050 مایکروسافت کالایی بسیار شکیل و جذاب می باشد که کار با آن بسیار لذت بخش است همچنین وصل کردن آن به پی سی و لپ تاپ بر روی میز کار شما زیبایی خاصی را به میز شما می بخشد .

صفحه کلید و ماوس Wireless Desktop 3050 مایکروسافتمشخصات فنی صفحه کلید و ماوس Wireless Desktop 3050 مایکروسافت

صفحه کلید

  • طول : ۴۶۷ میلی‌متر

  • عرض : ۱۹۹ میلی‌متر

  • عمق :  ۲۷.۲ میلی‌متر

  • نوع باتری : ۲ عدد باتری آلکالاین

ماوس
  • طول : ۱۱۷ میلی‌متر

  • عرض : ۷۰.۳ میلی‌متر

  • نوع باتری : ۲ عدد باتری آلکالاین

طراحی صفحه کلید و ماوس Wireless Desktop 3050 مایکروسافت

صفحه کلید و ماوس Wireless Desktop 3050 مایکروسافتاین ماوس و کیبورد به عنوان یک زوج زیبا و جذاب شناخته شده اند بدنه ی صفحه کلید این مجموعه از پلاستیک فشرده شده می باشد که حاشیه ی ان به رنگ سفید است و در زیر این کیبورد دو پایه به منظور جلو گیری از حرکت کیبورد تعبیه شده است همچنین ماوس این مجموعه نیز از لحاظ ظاهری با صفحه کلید هماهنگ است و همین هماهنگی ظاهری باعث مجذوب شدن افراد به این ست صفحه کلید و ماوس ماکروسافت می شود .

گیرنده ی وایرلس صفحه کلید و ماوس Wireless Desktop 3050 مایکروسافت با گیرنده های ماوس های دیگری که دیده اید فرق دارد و اندکی بزرگ تر است به گونه ای که اندازه ی این گیرنده تقریبا اندازه ی یک فلش مموری معمولی می باشد که در برخی مواقع در هنگام استفاده در لپ تاپ ، کاربر را دچار مشکل می کند .

محل قرار گیری این گیرنده مانند مابقی ماوس و کیبورد های وایرلس در زیر ماوس می باشد تا در اثر جا به جایی ای متعدد آن را گم نکنید .

جالب است بدانید که ماکروسافت در زمان طراحی این ماس هم به فکر افراد چپ دست بوده است و هم راست دست زیرا این ماوس را به گونه ای طراحی کرده است که برای همه ی افراد راحت باشد .

عملکرد صفحه کلید و ماوس Wireless Desktop 3050 مایکروسافت

صفحه کلید و ماوس Wireless Desktop 3050 مایکروسافتکلیت صفحه کلید 3050 ، همانند سایر کیبورد ها می باشد اما در این صفحه کلید خاص تعدادی دکمه های نامتعارف که در دیگر کیبورد ها ندیده اید هم وجود دارد که شما می توانید بر روی آن ها برنامه ریزی نمایید و عملکردهایی که مدنظر دارید را به آن ها بیافزایید . دکمه‌ های کنترل محتوای چند رسانه‌ای نیز برروی این کیبورد وجود دارند که باعث شده کاربر به راحتی بتواند از روی صفحه کلید ، کنترل کاملی برروی محتوای خود داشته باشد همچنین در کنار این کیبورد کلید هایی برای زوم و همچنین کپی و پیست تعبیه شده است .

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : نقد و بررسی ماوس بی‌سیم ۱۸۵۰ مایکروسافت  [/fruitful_dbox]

یکی دیگر از ویژگی هایی که صفحه کلید و ماوس Wireless Desktop 3050 مایکروسافت دارا می باشد این است که در صفحه کلید آن مایکروسافت عملکرد های همراه با دکمه ی کنترل را مشخص کرده است مثلا بر روی دکمه ی C  ، Copy و زیر دکمه V کلمه Paste دیده می شود که به منظور استفاده ی راحت تر برای افرادی که با کلید های ترکیبی بر روی کیبورد آشنایی ندارند تعبیه شده است .

فاصله ی دکمه های این کیبورد با صفحه بسیار کم می باشد و برای تایپ نیاز به وارد کردن نیروی زیادی نمی باشد و تنها با یک اشاره کیبورد عمل می کند و همچنین به صورت پیش فرض محلی برای قرار گرفتن درست دست ها برروی این کیبورد وجود دارد که این دو مورد مهم در هنگام تایپ های طولانی مدت از خستگی دست شما جلو گیری می کند .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/04/23/%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%88-%d9%85%d8%a7%d9%88%d8%b3-wireless-desktop-3050-%d9%85%d8%a7%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d8%b3%d8%a7%d9%81%d8%aa/

No comments:

Post a Comment