Sunday, April 23, 2017

آشنایی با صفحه کلید NcoreRetro

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/04/NcoreRetro.jpg
نسل جدید کیبورد هایی که در جهان توسط کمپانی های مختلف ساخته می شود تقریبا می توان گفت به طور کلی در یک سبک ساخت قرار گرفته اند و شکل ظاهری کیبورد تولید شده توسط یک شرکت با شرکت دیگر تفاوت چندانی ندارند . به طور کلی طراحی اصلی نسل جدید کیبورد ها به صورت صفحه کلید جزیره ای و با ارتفاع کم کلید ها برای راحتی در تایپ می باشد در این حین شاید تولید یک صفحه کلید متفاوت بتواند تحول بزرگی در قسمت تولید کیبورد ایجاد کند . چندی پیش یک شرکت آلمانی با تولید صفحه کلید NcoreRetro که شکل ظاهری بسیار خاص و متفاوتی دارد این روند تولید یک نواخت کیبورد را تغییر داد .

برخی شرکت های ساخت لوازم جانبی کامپیوتر عبارت اند از :

  • Corsair

  • Logitech

  • Raze

  • Microsoft

  • MSI

  • asus


صفحه کلید NcoreRetro یکی از جدید ترین کیبورد های است که جلوه و زیبایی بسیار خاص و کلاسیکی دارد . این صفحه کلید همانند ماشین های تایپ قدیمی می باشد و وقتی شما با آن تایپ می کنید همان احساس تایپ با ماشین های تایپ گذشته به شما القا می شود . کلید های این صفحه کلید دیگر مربعی نیست و به شکل دایره است و در حاشیه ی آن مانند ماشین های تایپ یک نوار فلزی به کار رفته است .

صفحه کلید NcoreRetro صفحه کلید NcoreRetro برای کاربرانی مناسب می باشد که به زیبایی تجهیزات رایانه ای خود بیشتر از تجهیزات سخت افزاری مانند هارد و مادربرد و ... اهمیت می دهند . این صفحه کلید زیبا به عنوان جالب ترین و متفاوت ترین کیبورد سال 2016 شناخته شده است زیرا در دنیای امروز پیشرفت و رشد تکنولوژی در کیبورد ها را در ارتفاع کلید های آن از صفحه ی اصلی می توان مشاهده کرد اما با تولید این محصول که همانند ماشین های تایپ طراحی شده همه شگفت زده شده اند .

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : صفحه کلید و ماوس Wireless Desktop 3050 مایکروسافت [/fruitful_dbox]

در ساخت این صفحه کلید مکانیکی کلاسیک ، تمامی اصول استاندارد های جهانی ساخت صفحه کلید رعایت شده است و به هیچ عنوان در هنگام تایپ مستمر انگشتان شما احساس خستگی نمی کند و اگر به دنبال صفحه کلید خاص و متفاوت هستید ما به شما صفحه کلید Ncore Retro را پیشنهاد می کنیم .

یکی از ویژگی های خاصی که این کیبورد فوق العاده را از سایر کیبورد های موجود متمایز می کند خاصیت ضد آبی آن می باشد و برای افرادی که در حین کار با سیستم به نوشیدن چای و قهوه عادت دارند بسیار مناسب است زیرا اگر بر حسب اتفاق مقداری از نوشیدنی شما بر روی آن بریزد هیچ اتفاق خاصی رخ نمی دهد و به راحتی می توانید آن را تمیز کنید و دوباره استفاده نمایید .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/04/24/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-ncoreretro/

No comments:

Post a Comment