Tuesday, April 25, 2017

نقد و بررسی خودروی فورد موستانگ

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/04/fordmustang3.jpg
خودروی فورد موستانگ یکی از بهترین و قدرتمند ترن خودرو های حال حاضر در جهان محسوب می شود که از ابتدای تولید این خودرو اکثر جوانان مجذوب رانندگی با آن شدند و تا به امروز این طرفداری نه تنها کم نشده بلکه بیشتر و بیشتر هم شده به همین علت سازندگان تصمیم گرفتند که در سال 2011 تغییراتی در ویژگی های ظاهری آن ایجاد کنند .

در سال 2011 خروجی های اگزوز خودروی فورد موستانگ را از حالت تکی به حالت دوبل تغییر دادند و تا امروز این حالت حفظ شده است نسل جدیدی که از این خودرو تولید شد در سال 2015 بوده است که نسخه ی اکوبوست می باشد .

ویژگی های کلی فورد موستانگ اکوبوست :

  • استاندارد آلایندگی:۱۵/۲۵

  • صفر تا شصت : 5 ثانیه

  • قدرت :۴۳۵ اسب بخار

  • حداکثر سرعت :۱۶۴ مایل بر ساعت

طراحی بدنه فورد موستانگ

خودروی فورد موستانگطراحی ظاهری موستانگ ادغامی از طرح نسل گذشته و طرح جدید می باشد که زیبایی خاصی به نمای این خودرو داده است .در قسمت جلوی خودرو یک ورودی هوای فوق العاده در سپر قرار گرفته است و در دو طرف آن دو چراغ پر نور با قدرت بالا مشاهده می کنید . شیب ستون C و شیشه عقب در آخر به برآمدگی روی چراغ‌های سه خط عقب می رسد . سپر عقب نیز یک دیفیوزر هم‌رنگ بدنه را در دارا می باشد که محل اصلی خروجی های اگزوز ها می باشند .

در کل خودرو ی فورد موستانگ ظاهری خشن و قدرتمند دارد که با دیدن آن شیفته و دلباخته ی آن می شوید .

طراحی داخلی فورد موستانگ

[gallery columns="2" link="file" size="medium" td_select_gallery_slide="slide" ids="14126,14127"]

زیبایی خودروی فورد موستانگ تنها در قسمت بیرونی خودرو خلاصه نمی شود این جذابیت در داخل کابین خودرو حتی بیشتر هم دیده می شود اگر بخواهیم به صورت جزئی از داخل کابین موستانگ بگوییم اول صندلی هایی که با روکش چرم پوشیده شده اند به چشم می خورند که بسیار نرم و راحت هستند که دارای بالش های کوچکی می باشد که در هنگام رانندگی و یا طی کردن مسافت های طولانی باعث رفع خستگی شما می شود و همچنین فرمان آن هم تمام چرم می باشد که یک ست کامل با روکش های صندلی ها محسوب می شود .

برخی از ویژگی های فنی خودروی فورد موستانگ عبارت است از :
  • پیشرانه آن یک بلوک آلومینیومی ۴ سیلندر به حجم ۲٫۳ لیتر

  •  بازدهی پبس

  • ج۳۱۰ اسب بخار

  • قدرت در ۵۵۰۰ دور در دقیقه۴۳۳ نیوتون متر گشتاور در ۳۰۰۰ دور در دقیقه

  • جعبه‌دنده ۶ سرعته اتوماتیک

خودروی فورد موستانگجالب است بدانید که خودروی فورد موستانگ در دو مدل اسپرت و معمولی ساخته می شود که در حالت اسپرت آن تغییراتی را نسبت به نوع معمولی آن حس می کنید مثلا دنده ها نرم تر تعویض می شوند و پدال های گاز و ترمز آن برای انجام واکنش های سریع بسیار تند و تیز تر می باشند .

این نکته را فراموش نکنید که برای رانندگی با نوع اسپرت این خودرو دیگر نمی توانید نوع دستی دنده را انتخاب نمایید .

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : رنو سندرو Stepway Dynamique

[/fruitful_dbox]

اگزوز های این خودرو در حال حرکت غرش های بسیار دلچسبی می کند که توجه همه را به خود جلب می کند اما با سرعت گرفتن خودرو این صدا یکنواخت می شود و دیگر جذابیت اولیه ندارد که نمی توان این موضوع را یک ایراد تلقی کرد همچنین در سرعت های بالا اندکی فرمان و صندلی ها صدا می دهند. اما با این وجود فورد در حال تصمیم گیری برای روند رو به رشد مدل های جدید و رفع ایرادات جزئی در سال های آتی می باشد .

به طور کلی این خودرو یک خودروی فوق العاده که نماد وقار ، ثبات و هندلینگ بالا می باشد که در آزمایشات مختلف سربلند بیرون آمده است این خودرو قسمت جلویش سبک تر از قسمت های دیگر می باشد که باعث تند و تیز شدن و افزایش شتاب گیری اولیه می شود . همچنین ترمزها عملکرد خوبی دارند ، پدال‌های ترمز کمی سفت هستند اما در کل حس خاصی منتقل نمی‌ کنند.

در پایان باید بگویم درست است که شما با خرید این خودرو یک فورد چهار سیلندر به جای هشت سیلند خریداری کرده اید ولی مطمئن باشید که از خرید آن هیچ گاه پشیمان نخواهید شد زیرا یک کوپه پر قدرت دیفرانسیل عقب ۳۱۰ اسب بخاری توربو است که نشان بزرگ فورد در مرکز جلو پنجره آن با قدرت و کیفیت فوق العاده بدست آورده اید .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/04/26/%d9%86%d9%82%d8%af-%d9%88-%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c-%d9%81%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%85%d9%88%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86%da%af/

No comments:

Post a Comment