Saturday, April 22, 2017

بررسی مودم روتر DLink DSL 2770L

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/04/DLink-DSL-2770L.jpg
همان طور که می دانید دنیای امروز دنیای تغییرات و پیشرفت تکنولوژی می باشد در دنیای کامپیوتر سرعت روند این تغییرات بسیار بیشتر می باشد اما پیشرفت تجهیزات شبکه سرعت چندانی ندارد اما به نسبت سرعت پیشرفت قابل قبولی را دارد امروز می خواهیم یکی از جدید ترین مودم های روتر را به شما معرفی کنیم یعنی مودم روتر DLink DSL 2770L که یکی از بهترین و پر قدرت ترین مودم های موجود در بازار می باشد .

D-Link تغییرات ظاهری زبادی در نسل جدید مودم های خود ایجاد کرده است به این گونه که مودم های خانگی خود را از حالت افقی به حالت ایستاده تغییر داده است همچنین نسل جدید مودم های D-Link همانند مودم روتر DLink DSL 2770L با سایر مودم ها دارای تفاوت هایی است که یکی از این ها نداشتن آنتن مجزا می باشد آنتن های مودم های نسل جدید این کمپانی در داخل مودم کار گذاری شده است و دیگر از آنتن های خارجی خبری نیست .

نکته ی قابل توجه این است که مودم روتر DLink DSL 2770L با امکانات ویژه ای که دارد جز محصولات خانگی نیمه پیشرفته دسته بندی می شود .

برخی از ویژگی های داخلی مودم روتر DLink DSL 2770L عبارت اند از :

  • قابلیت انتقال اطلاعات با سرعت سیصد مگابایت بر ثانیه

  • شبکه ی بیسیم 11n

  • دارای چهار پورت LAN با سرعت یک گیگابایت برثانیه


از نکات مثبتی که این مودم پیشرفته را به یک روتر قوی تبدیل می کند ، پشتیبانی از اتصال WAN می باشد . در جلوی مودم روتر DLink DSL 2770L دیود های نوری نمایشگر و در پشت آن پورت های LAN  و RJ-11  و دکمه ی پاور و همچنین رابط ری استارت وای فای و همچنین دکمه روشن و خاموش و پورت USB 2.0 قرار گرفته است .

مودم روتر DLink DSL 2770Lدر مودم روتر DLink DSL 2770L به راحتی می توانید روتر را به عنوان یک iTunes Server تنظیم نمایید و طبق برنامه ی خاصی زمانبندی کنید و به دانلود بپردازید و یا به کمک پورت یو اس بی فایل های هاردیسکتان را به اشتراک بگذارید .

در این مودم یک بخش جست و جو در نظر گرفته شده است و شما تنها کاری که باید بکنید نام فابل هایی که در آن ذخیره کرده اید به یاد داشته باشید تا به راحتی از بخش سرچ بتوانید آن را بیابید .

مودم روتر DLink DSL 2770Lدر این مودم یکی از حالت ها نمایش به صورت درختی است حالا شاید این سوال برایتان پیش آید که نمایش درختی یعنی چه ؟ در این حالت شما به راحتی می توانید در بین فایل ها فایل مورد نظر خود را پیدا کنید ولی اگر به صورت تو در تو وارد فایل های مختلف شوید و بخواهید یک قدم به عقب بازگردید تمام پوشه های باز شده بسته می شود و برای استفاده از هرکدام از آن ها باید تک تک دوباره از اول آن ها را باز نمایید که تمامی این مشکلات با استفاده از نرم افزار های موبایلی مختلف قابل حل است البته این نرم افزار ها زیاد مورد اطمینان نیستند اما به زودی توسط DLink مورد بررسی قرار می گیرد و ارتقا می یابد .

[fruitful_dbox] حتما بخوانید :  بررسی تخصصی مودم E5577 هوآوی [/fruitful_dbox]

یکی از ویژگی های بسیار خوب DLink این است که به همراه مودم های خود سی دی نرم افزار پشتیبان نصب به همراه است این دیسک شامل راهنمای مرحله به مرحله تمامی قسمت های نصب می باشد که به صورت عکس و متن به طور ساده ای ارائه شده است . همچنین لیستی از ارائه‌ دهندگان اینترنت ایران نیز در این راهنما در نظر گرفته شده که به طور خودکار اعمال خواهند شد. از همین طریق تمامی کاربران بدون انجام هیچ کار اضافه ای می توانند اتصالات وای فای خود را تنظیم و نصب نمایند . اما برای آن که بتوانید از پورت USB استفاده کرده و یا به تنظیمات پیشرفته دیگر دسترسی داشته باشید ، باید حتماً به سراغ پانل کنترلی پیشرفته بروید.

مودم روتر DLink DSL 2770Lدر پایان باید بگوییم که اگر شما به دنبال یک مودم کاربردی و تقریبا پیشرفته برای انجام کار های مختلف در خانه هستید محصولات DLink یکی از بهترین گزینه های انتخابی برای شما کاربر گرامی می باشد و اگر به یک مودم روتر نیمه پیشرفته در خانه احتیاج دارید پیشنهاد ما  مودم روتر DLink DSL 2770L پرقدرت ترین مودم روتر خانگی DLink می باشد . زیرا طی آزمایشات مختلفی که انجام شده است نتایج تست به ما می‌گوید این مودم مورد بسیار مناسبی است . با آنکه در این روتر از آنتن داخلی استفاده شده ، اما از بابت قدرت و ثبات سیگنال با کارایی مناسبی روبرو هستیم. سرعت انتقال اطلاعات نیز با توجه به استاندارد مورد استفاده توسط مودم روتر D Link DSL 2770L در سطحی مناسب قرار دارد و حتی در دورترین فاصله نیز سرعت انتقال اطلاعات قابل قبول است.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/04/23/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%af%d9%85-%d8%b1%d9%88%d8%aa%d8%b1-dlink-dsl-2770l/

No comments:

Post a Comment