Friday, April 28, 2017

قوی‌ ترین کارت گرافیک دنیا توسط AMD معرفی شد

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/04/AMD-Radeon.jpg
کارت گرافیک برای دنیای بازی های رایانه ای از اهمیت بالایی برخوردار است همچنین بساربی از گیمر ها کارت گرافیک ها بسیار مهم می باشد زیرا لذت بازی های کامپیوتری به این می باشد که کیفیت و رزولیشن بالایی از بازی را مشاهده کنیم . امروز در این مقاله می خواهیم قوی‌ ترین کارت گرافیک دنیا که توسط کمپانی AMDساخته شده است را به شما معرفی نماییم .

کمپانی های سازنده ی قطعه کامپیوتر در جهان بسیار گوناگون می باشند و به شدت با یکدیگر در حال رقابت هستند و هه روزه به تولید قطعات با کیفیت تر و پیشرفته تر دست می برند و به گونه ای در این زمینه ریسک می کند اینت ریسک می تواند برای خود کمپانی و مصرف کننده ضرر داشته باشد و محصولی مطلوب دریافت نشود و هم می تواند به ساخت یک نمونه ی فوق العاده و با کیفیت تبدیل شود که این بار کمپانی AMD تونسته است قوی‌ ترین کارت گرافیک دنیا را به جهانیان معرفی کند .

قوی‌ ترین کارت گرافیک دنیایکی از رقیب های سرسخت کمپانی AMD ، کمپانی انودیا می باشد که مدت طولانی ای بود با تولید GTX 980 Ti بی همتا و یکه تاز بود اما AMD میدان را خالی نکرد و تمام تلاشش را کرد تا به امروز توانست قوی‌ ترین کارت گرافیک دنیا را با نام کارت گرافیک Radeon Pro Duo تولید و عرضه نماید .

کارت گرافیک Radeon Pro Duo به عنوان قوی ترین کارت گرافیک دنیا دارای از دو قسمت ۲۳۰۴ هسته‌ای است که به صورت کلی دارای ۴۶۰۸ هسته‌ی پردازشی گرافیکی می باشد که واقعا بی نظیر است .

کارت گرافیک  Radeon Pro Duo دارای 32 گیگابایت حافظه می باشد که هر زمان که دو هسته ی این کارت گرافیک به کار گرفته شود قدرت پردازشی آن به 11.45 ترافالس می رسد .

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : رم Corsair Vengeance بهترین برای لپ تاپ [/fruitful_dbox]

این کارت گرافیک قابلیت این را دارد که به کار بر اجازه دهد تا از دو هسته در دو نرم افزار مجزا استفاده کند مثلا یک هسته مختص کار های گرافیکی باشد و یک هسته برای کار های محسباتی اختصاص داده شود که قابلیتی عالی می باشد .

قوی‌ ترین کارت گرافیک دنیادر نسل جدید کارت گرافیک کمپانی َAMD یک نقطه ی قوت وجود دارد که توانایی انجام مالتی تسکینگ را دارا می باشد یعنی به این ترتیب کاربر می تواند به هر کئتم از پردازنده ها یک دستور مستقل دهد و آنها در حال امجام پردازش سرعت عمل انجام کار را هم بالا ببرند .

جمع بندی :

اگر به دنبال کارت گرافیک فوق العادعالی با ویژگی های استثنایی هستید شرکت AMD یکی از بهترن کمپانی ها تتولید کننده ی این قطعه می باش که محصولات آن بی نظیر است و توانسته قوی ترین کارت گرافیک دنیا یعنی گرافیک  Radeon Pro Duo را تولید و عرضه نماید .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/04/29/%d9%82%d9%88%db%8c%e2%80%8c-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%81%db%8c%da%a9-%d8%af%d9%86%db%8c%d8%a7-%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%b7-amd-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c/

No comments:

Post a Comment