Saturday, April 29, 2017

تزئین باغچه با ایده هایی ارزان و آسان

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/04/tazen-baqche10.jpg
یکی از آرام بخش ترین چیز ها برای افرادی که در منزل حیاط دار زندگی می کنند داشتن یک باغچه ی کوچک و زیبا می باشد که به طراوت و شادابی افراد آن منزل بسیار کمک می کند حالا چه بهتر که این باغچه را با استفاده از ایده های ناب و توین بسازید و یا دیزاین کنید . در این مقاله روش هایی برای تزئین باغچه بیان می کنیم .

نکاتی که دراین مقاله در باب تزئین باغچه می بینید نکاتی غیر متعارف و در عین حال بسیار ارزان می باشد که باعث جلبه توجه بسیار زیادی می شود .
تزئین باغچه با لاستیک رنگ شده

تزئین باغچهشما با استفاده از یک تایر ماشین کهنه یکی باغچه ی زیبا درست کنید کافیست تایر را با استفاده از رنگ های شاد رنگ کنید و با یک آویز از درخت آویزان کنید سپس می بینید که یک باغچه ی متحرک بسار فوق العاده و منحصر به فرد دارید .

تزئین باغچه با چکمه های رنگی

تزئین باغچهشما می توایند با استفاده از چکمه های که یم خواهید دور باندازید یک باغچه ی با مزه و زیبا درست کنید تنها کاری که باید باکنید رنگ کردن چکم ها و کاشت گل داخل آن می باشد سپس تا با هربار نگاه کردن به باغچه کوچک تان نهایت لذت را از زندگی ببرید.

تزئین باغچه با دوچرخه

تزئین باغچهمی توانید از دوچرخه های قدیمی خود برای زیبا سازی باغچه و محلی برای رشد گیاهان پیچشی و رونده استفاده نمایید و زیبایی جالبی به باغچه ی خود ببخشید و یک باغچه ی با طراوت داشته باشید .

تزئین باغچه با بلوک های سیمانی

تزئین باغچهوقتی اسم بلوک سیمانی می آید همه دهنشان به سمت ساختمان سازی می رود اما طبق این تصویر با اندکی خلاقیت می توان ارز این بلوک ها به عنوان یک باغچه ی بسیار زیبا استفاده کرد .

تزئین دکوراسیون باغچه با لوستر قدیمی

تزئین باغچهاز لوستر های قدیمی می توانید برای پیچک ها استفاده کرد قرار دادن پیجک ها در لوستر و آویختن آن زیبایی خاص و خیره کننده ای به فضای باغ و باغچه ی شما می دهد .

[fruitful_dbox] حتما بخوانید: انتخاب خاک مناسب برای احداث باغ [/fruitful_dbox]

تزئین دکوراسیون باغچه با گل های رنگی

تزئین باغچهیکی از نکاتی که به باغچه زیبایی می بخشد رنگ می باشد شما می توانید با استفاده از گل های رنگارنگ در باغچه ی خود طراوت و زیبایی را به باغچه ی خود ببخشید ؛ این تنوع رنگی در روحیه ی شما و احساس نشاط تاثیر به سزایی خواهد داشت .

تزئین دکوراسیون باغچه با سنگ های صخره ای

تزئین باغچهشما می توانید گل و گیاه زیادی را در فضای خالی مابین سنگ و سنگفرش حیاطتان پرورش دهید و یا حتی می توانید چند تکه سنگ را به طور منظم در کنار هم قرار دهید و در بین آن ها فضای خالی ایجاد کنید و در این فضا گیاهان باغچه ی سنگی خود را پرورش دهید .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/04/29/%d8%aa%d8%b2%d8%a6%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%ba%da%86%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%db%8c%d8%af%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d9%86-%d9%88-%d8%a2%d8%b3%d8%a7%d9%86/

No comments:

Post a Comment