Saturday, April 22, 2017

بررسی تخصصی مودم E5577 هوآوی

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/04/Huawei-Modem.jpg
همه ی کسانی که از اینترنت پر سرعت موبایل استفاده می کنند برای یک بار هم که شده به فکر استفاده از مودم های همراه افتاده اند نسل جدید مودم های همراه  4G هوآوی یکی از بهترین مودم های همرا موجود در بازار می باشد که امروز می خواهیم به بررسی یکی از بهترین های این مودم ها یعنی مودم E5577 هوآوی بپردازیم.

Huawei  E5577

خیلی از افراد طراحی مودم های همراهشان برایشان خیلی مهم تر از کارایی دستگاه می باشد اما باید بگوییم که سخت در اشتباه هستند زیرا مودم همراه وسیله ای نیست که مدام جلوی چشم شما باشد در بیشتر مواقع در کیف یا جیب شما قرار می گیرد اما شرکت هوآوی به این بخش نیز اهمیت داده است و مودم E5577 هوآوی دارای ویژگی های ظاهری بسیر زیبایی در بین مابقی موده های همراه ساخته است .

مودم E5577 هوآویویژگی های ظاهری مودم E5577 هوآوی عبارت اند از :

  • طراحی مسطیل شکل با لبه های گرد

  • رنگ : مشکی براق با دانه های براق

  • فریم های فلزی و شیار دار

  • صفحه نمایش 1.50 اینچی سیاه و سفید

  • کلید پاور در کنار صفحه نمایش و همچنین کلید منو

  • محل اتصال میکرو USB

  • محل اتصال آنتن ارجی برای افزایش قدرت آنتن دهی

  • دسترسی اسان به باتری و سیم کارت از طریق قاب پشتی مودم


یکی از ویژگی هایی که یک مودم همراه خوب باید داشته باشد ،وزن سبک و ابعاد کوچ آن است که در مودم E5577 هوآویدی این ویژگی به خوبی رعایت شده است .

مودم E5577 هوآوی دارای وزن 100 گرم و ابعادی در حدود 950 در 600 میلی متر دارد این مودم فوق العاده را شما به راحتی می توانید در جیب خود قرار دهید بدون اینکه اندکیی وزن اضافه احساس نمایید .

یکی از بهترین ویژگی های مودم E5577 هوآوی این است که از تمامی سیم کارت های اپراتور های مختلف پشتیبانی می کند و برای قرار دادن سیم کارت خود در آن نیاز به کوچک و بزرگ کردن سیم کارت احتیجی نیست تنها با کمی دقت کافیست پین های درگا را به خوبی بر روی همدیگر قرار دهید و به راحتی از دستگاه استفاه نمایید .

مودم E5577 هوآویطریقه ی راه‌اندازی مودم E5577 هوآوی

راه اندازی این مودم بسیار آسان و بدون دردسر می باشد شما به راحتی می توانید قاب پشت مودم را باز کنید و سیمکار خودر را درون آن قرار دهید سپس درب را به وبی ببندید و با نگه داشتن دکمه پاور منتظر روشن شدن صفحه نمایش مودم باشید خوب است بدانید که این مودم سرعت راه اندازی بسیار بالایی دارد و در نهایت کمتر از 25 ثانیه شروع به کار می کند .

در این بخش گزینه هایی برای وصلشدن گوشی شما به مودم نمایش داده می شود که می توانید از آن ها استفاده نمایید .

مودم E5577 هوآویبر روی صفحه نمایش مودم E5577 هوآوی بعد از راه اندازی شما آیکن هایی مشاهده می کنید که باید حتما با کارایی آن ها آشنایی داشته باشید اولین مورد آیکون باتری است که میزان شارژ دستگاه را به شما نمایش می دهد مورد بعدی آیکون وای فای است که نشان می دهد وای فای شما روشن است یا خیر و مورد سومی که مشاهده می کنید تعداد پیامک هایی که برای سیم کارت آمده است را نمایش می دهد .در خط بعدی نام اپراتور سیم‌کارت و زیر آن نام مودم به همراه پسورد اتصال نمایش داده می‌شوند.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : بررسی و آموزش انواع کابل شبکه [/fruitful_dbox]

اولین صفحه اطلاعاتی از دستگاه را نمایش می‌دهد. در این صفحه میزان شارژ باتری ، میزان آنتن دهی و مقدار دیتای مصرف ‌شده را مشاهده می ‌کنید.

باتری های مودم E5577 هوآوی یکی از بهترین باتری های تولید شده توسط این کمپانی می باشد باتری های این مودم 3000 میلی‌آمپر ساعت می باشد که قابلیت شارژدهی به مدت شش ساعت مفید را دارد و در حالت آماده به کار حدودا 300 ساعت دوام می آورد.

مودم E5577 هوآوی یکی از بهترین مودم های اینترنت پرسرعت می باشد که خرید آن بسیار توصیه می شود . با کمک این مودم‌ها می‌توانید بدون نیاز به اتصال گوشی به شبکه اینترنت موبایلی در مصرف باتری گوشی همراه صرفه‌جویی کنید و همچنین بیش از یک محصولتان را تنها با یک سیم‌کارت به اینترنت متصل کنید.

نکته ی آخر این مودم فوق العاده قابلیت این را دارد که حداقل ده دستگاه به آن متصل شود.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/04/22/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%aa%d8%ae%d8%b5%d8%b5%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%af%d9%85-e5577-%d9%87%d9%88%d8%a2%d9%88%db%8c/

No comments:

Post a Comment