Sunday, April 30, 2017

معرفی زیباترین گل های آپارتمانی

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/04/giahane-apartemani.jpg
عده ای نگهداری از گل ها در باغچه را به عنوان یک سرگرمی مفید برای خود قرار داده اند. اما برخی دیگر به علت کمبود امکانات و عدم وجود فضای کافی برای احداث باغچه ، به نگهداری گل و گیاه در خانه مشغولند. زیباترین گل های آپارتمانی می توانند به محیط خانه ی شما ظاهری دلچسب بدهد و تاثیر چشم نوازی در دکوراسیون منزل شما داشته باشند. در ادامه به معرفی چند تا از زیباترین گل های آپارتمانی که نگهداری از آن ها هم کار سختی نیست می پردازیم.

گل اطلسیزیباترین گل های آپارتمانی

این گل با گل های صورتی و قرمز رنگی که دارد و هم چنین بوی خوشی که شب ها پخش می کند یکی از زیباترین گل های آپارتمانی است که برای باغچه ها نیر مناسب می باشد.

گل اطلسی با توجه به حساسیت بالایی که نسبت به سرما دارد نیازمند تابش مستقیم آفتاب و گرما برای گلدهی می باشد.

گل شمعدانیزیباترین گل های آپارتمانی

این گل از سال ها پیش مورد توجه و علاقه ایرانیان بوده است. گل شمعدانی دارای تنوع بالایی است. این گل برای رویش نیازمند تابش نور آفتاب است.

گل قاشقیزیباترین گل های آپارتمانی

این گل بومی آمریکای جنوبی می باشد و با توجه به شکل قلب گونه برگ هایش و همچنین براقی و رنگ زیبایش مورد توجه بسیاری از افراد قرار می گیرد.

گل بگونیازیباترین گل های آپارتمانی

این گل دارای گل هایی با رنگ ها متنوع است و به همین دلیل زیبایی خاص خود را دارد. با تنوع در رنگ ، این گیاه بسیار جذاب و دل فریب است.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : چگونگی حفظ رطوبت هوای اطراف گیاه آپارتمانی [/fruitful_dbox]

گل بگونیا با وجود مقاوم بودن در برابر خشکی وکم آبی، در مقابل سرما بسیار آسیب پذیر است و برای حفظ  آن باید توجه زیادی به این موضوع داشت.

گل حسن یوسفزیباترین گل های آپارتمانی

گل حسن یوسف با توجه به دورنگی زیبا و تنوع رنگی که دارد بسیار مورد توجه قرار می گیرد. این گل زیبا در برابر سرما و کم آبی بسیار حساس می باشد و در صورت این که آب به موقع به آن نرسد پژمرده می شود البته برخی از نژادهای آن مقاومت بالاتری نسبت به کم آبی دارند.

 

گل آفلاندارزیباترین گل های آپارتمانی

این گل که هم خانواده گل یخی است معمولا در فصل بهار گل می دهد و گل های آن زرد رنگ می باشند. از جمله احتیاجات این گیاه می توان به دما و رطوبت بالا در هوا و خاک اشاره نمود.(البته پس از ریزش گل ها باید دما را تا 10 درجه سانتی گراد پایین آورد)

 
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/04/30/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%af%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a2%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c/

No comments:

Post a Comment