Thursday, April 20, 2017

معرفی شیرآلات فوق هوشمند

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/04/shir-hushmand-1.jpg
برای اولین بار در تاریخ شیرآلات فوق هوشمند ساخته شد . آن هم توسط یک مخترع ایرانی به نام سعید سهرابی . این شیرآلات دارای قابلیت هایی از قبیل اندازه گیری فشار آب و قابلیت اندازه گیری خواصیت های آب و همچنین دارای قابلیت های اندازه گیری مختلف دیگری می باشد .

طبق گفته ی مخترع شیرآلات فوق هوشمند کاربردهای این دستگاه در بیمارستان ها و مراکز درمانی ، ساختمان های اداری ، ساختمان های مسکونی و هتل ها می باشد .

شیرآلات فوق هوشمند

سعید سهرابی درباره قابلیت های شیرآلات هوشمند نیز افزود : این دستگاه قادر به تنظیم دمای آب خروجی ، اندازه گیری فشار آب ، محاسبه خواصیت های آب ، محاسبه آب مصرفی ، قابلیت کنترل به وسیله صفحه نمایش ، سنسور دستگاه به صورت چشمی و با قابلیت مادون قرمز می باشد ، صفحه نمایش به صورت LCD  بوده و تامین برق این دستگاه توسط ژنراتور داخلی تامین می گردد ، همیچنین این دستگاه دارای باتری قابل شارژ بوده و نیز قابلیت استفاده به وسیله برق شهری را دارد . دیگر قابلیت های آن نمایش ساعت و تاریخ به صورت دیجیتالی ، جلوگیری از انجماد آب به صورت کامل خودکار ، با توجه به سلیقه ی استفاده کننده دارای صفحات کاربردی مختلف می باشد ، قابلیت تشخیص میکروب موجود در آب ، این دستگاه دارای قابلیت های ضد عفونی آب برای زمانی که قصد شستشوی میوه جات و سبزیجات را دارید و همچنین انتخاب نوع آب مورد نیاز برای مواد شوینده .

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : مزایا و معایب انواع شیرآلات مدرن [/fruitful_dbox]

درباره نحوه کارکرد شیرآلات فوق هوشمند باید بگوییم که این دستگاه در ابتدا اکسیژن را از آب جدا می کند و سپس با استفاده از واکنش الکتریکی و مواد شیمیایی و مواد ضد عفونی کننده ، آن را به ازن تبدیل کرده و در سپس آب به مخزن اصلی راه یافته و توسط ورودی های سرد و گرم آب ، تنظیم می شود .

این شیرآلات هوشمند با بهره گیری از حسگرهای قطع و وصل آب باعث صرفه جویی در مصرف آب و بهداشت بیشتر می شود .

کارشناسان بر این باورند که تکنولوژی قطع و وصل آب باعث صرفه جویی 70% درخانه ها و 7 برابری در مکان های عمومی می شود .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/04/20/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%db%8c%d8%b1%d8%a2%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%81%d9%88%d9%82-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af/

No comments:

Post a Comment