Sunday, April 23, 2017

Hyper Drive قدرتمند ترین ترمینال محصولات اپل

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/04/hyperdrive.jpg
بر خلاف آن چه که اکثر مردم تصور می کنند رابط های Thunderbolt 3 نیستند با سرعت و پهنای باند بالای خود از باقی پورت ها متمایز می شوند. بلکه انعطاف این رابط ها با پنل های مشابه و قابلیت نقل و انتقال ولتاژ یا جریان های بسیار بالا و هم چنین قابلیت اتصال آن ها به چند نمایشگر به طور هم زمان است که Thunderbolt 3 را بی همتا کرده است. این ویژگی بسیار عالی سبب شده است که Apple همیشه کاربران مک بوک های خود را از تمام رابط های متفاوت بی نیاز سازد. همانطور که مستحضر هستید هم جدید ترین مک بوک هایی هم که به بازار آمده اند به Thunderbolt 3 تجهیز شده اند.
به همین جهت نسخه ای جدید از ترمینال ها یا همان Hyper Drive توسط کمپانی مطرح Sanho که به تولید لوازم و قطعات جانبی مک بوک ها می پردازد ، روانه ی بازار شده است که منحصرا و به طور خاص برای مک بوک طراحی شده است.Hyper Drive

Hyper Drive با رابط های Thunderbolt 3 و USB-C سازگاری کامل دارد و در انتقال اطلاعات می تواند به سرعت 45 گیگابایت بر ثانیه دست یابد. این کالا بسیار کوچک می باشد و تنها در حدود 34 گرم وزن دارد که با ترکیب دو رابط یا اینترفیس Thunderbolt 3 ویژگی های بی نظیری را برای مک بوک شما به ارمغان می آورد. یک رابط HDMI می تواند تصاویر FHD را در فرکانس 60 هرتز و تصاویر 4K را با فرکانس 30 هرتز به نمایش در آورد که در Hyper Drive رابطی مهم به حساب می آید. دو پورت USB 3.1 در انتهای Hyper Drive در نظر گرفته شده است که هر کدام می تواند تا سرعت 5 گیگابایت در ثانیه هم پیش رود.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : بررسی کیف کوله پشتی سولار ولتایک [/fruitful_dbox]

از دیگر ویژگی های که این Hyper Drive یه مک بوک می افزاید باید به دو کارت خوان SD متفاوت آن اشاره کرد که هر کدام از آن ها می تواند در انتقال اطلاعات به سرعت 104 مگابیت در ثانیه نیز برسد. از درگاه هایی که به این نسخه اضافه شده یک USB-C را می توان نام برد که برای انتقال داده ها پهنای باندی به بزرگی 5 گیگابیت در ثانیه را دارا می باشد.Hyper Drive

با تعریف همه ی این ویژگی ها باید اشاره داشت که برترین و مهم ترین پورت بر روی این ترمینال هایپر درایو رابط Thunderbolt 3 می باشد که نمونه ی به کار رفته در این هایپر درایو کامل ترین نمونه می باشد و توان خروجی 100 وات را عرضه می کند.

چشم انداز دانگل هایی که قادر به ارائه تمامی رابط ها باشند و تولیدشان برای مک بوک ها پیش بینی می شد، امروزه عملیاتی شده است و با تولید این محصول بسیاری از نیاز های دارندگان مک بوک های اپل مرتفع شده است.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/04/24/hyper-drive-%d8%a7%d9%be%d9%84/

No comments:

Post a Comment