Saturday, April 22, 2017

بهترین پاور بانک ها در سال 2017

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/04/best-power-bank-1-1.jpg
بعد از تولید پاور بانک مشکل بزرگ خالی شدن باتری خیلی از افراد در جایی ک دسترسی به پریز برق ندارند حل شد و بعد از تولید این محصول طرفداران بسیاری را جلب کرد اما پاور بانک ها در مدل ها و قیمت ها و همچنین کیفیت های مفاوتی هستند ما در این مقاله به معرفی چند مدل از بهترین پاور بانک های سال های اخیر می پردازیم .

Zendure A2

بهترین پاور بانکممکن است کمی عجیب به نظر برسد که رتبه اول پاور بانک در جدول ما فاقد صفحه نمایش LCD است و از USB یا فلاش پشتیبانی نمی کند و دارای خروجی چند گانه نیست و از ویژگی Quick Charge 3.0 پشتیبانی نمی کند شاید این سوال برایتان پیش آید که چرا Zendure A2 یکی از بهترین پاور بانک ها معرفی شده است ؟ می توان ادعا کرد که Zendure A2 قطعا بهترین پاور بانک شخصی در بازار است. اندازه پاور بانک فوق کوچک بوده ، دارای ظاهری زیبا ، سریع ، فوق العاده محکم است. دارای ظرفیت کافی برای شارژ کردن چندین دستگاه است که این مورد ارزش فراوانی دارد.

Anker PowerCore 10000

بهترین پاور بانکAnker PowerCore 10000 به عنوان یکی از بهترین پاور بانک های سال های اخیر ؛ سریع ، قابل حمل ، ظرفیت بالا و مقرون به صرفه بودن از ویژگی های این مدل از پاور بانک است. تعداد زیادی از پاور بانک Anker PowerCore 10000 وجود دارد که در عین دارا بودن قیمت 90 هزارتومان آن، می توانید به دنبال خطاهایی نیز در آن باشید. یک پاور بانک پیشنهادی برای جشنواره های آینده و خرید در فصل تعطیلات خواهد بود.

Omnicharge Omni 13

بهترین پاور بانکOmnicharge Omni به عنوان یکی از بهترین پاور بانک ها این ویژگی را دارد که هر دستگاهی را می توانید با آن شارژ کنید و خود پاور بانک را نیز می توانید به هر روشی شارژ کنید. Omnicharge Omni یکی از بهترین و هوشمند ترین پاوربانک هایی است که تا به حال دیده اید. Omnicharge یکی از ارزان ترین و کوچک ترین پاور بانک های موجود در بازار است اما هیچ کدام این چنین هوشمندانه کار نمی کند و در هر مرحله از راه به خوبی شما را آگاه نگه نمی دارد.

RaVPower PowerStation Series 20100 mAh با خروجی قدرت قابل حمل

بهترین پاور بانکمدل فوق دارای ظرفیت قابل استفاده مشابه با مدل Omnicharge است که در قیمت نیز مشابه با یکدیگرند. همچنین این مدل نیز فاقد صفحه نمایش LCD است. اندازه آن بزرگتر بوده و فاقد قابلیت حمل و نقل  می باشد ، به هر حال داشتن مدل RaVPower PowerStation Series 20100 mAh در هر جایی راحت تر است و دارای خروجی AC سه پینی اکثر کشورها می باشد. هر دو دستگاه با قیمتی در حدود 450 هزار تومان گران بوده اما دارای قابلیت شارژ بسیار سریع است. یک خرید عالی در صورت توانایی پرداخت آن می باشد.

CHJDG ULTRA Compact

بهترین پاور بانکCHJDG با داشتن تعدادی رنگ به ظاهر کاربردی ، از پاور بانک مدل Ultra Compact الهام گرفته شده است.CHJDG یه عنوان یکی دیگر از بهترین پاور بانک های سال 2017 دارای ظرفیتی کاربردی است و به آسانی قابل حمل است و مقرون به صرفه می باشد. اگر شما قصد خریداری یک شارژر قابل حمل را دارید این مدل یک انتخاب عالی است.

Xiaomi 10000 mAh power bank

بهترین پاور بانکجهت متوازن کردن ویژگی ظرفیت با قابلیت حمل ، پاور بانک Xiaomi انتخاب خوبی است و مشخصات آن از حد انتظار فراتر می رود. طراحی فوق العاده Xiaomi 10000 mAh ارزش زیادی را به آن می بخشد. در اولین مکان از جدول ما مدل فوق رقیب جدی Zendure A2 است اگر چه Zendure توانسته در بازار کشورهایی همچون انگلیس خود را به اثبات برساند.

Zendure A3

بهترین پاور بانکدارای ظرفیت بیش تر نسبت به مدل Zendure A2 اما طراحی مستحکم آن و خروجی USB اضافی آن مشابه با Zendure A2 است همین ویژگی ها ای ن پاور بانک را به عنوان یکی از بهترین پاور بانک های سال های اخیر شناسانده است. اگر قصد شارژ کردن گوشی و یا تبلت خود در بیرون از خانه را داشته باشید، آن گاه Zendure A3 یک انتخاب عالی است.

اگر نیاز به قدرت بیشتری برای شارژ کردن دارید می توانید مدل Zendure A4 40 پوندی را که با مدل Zendure A3 یکسان است را بررسی کنید.

DXPower Armor DX0001

بهترین پاور بانکظاهری زیبا، پاور بانکی با ظرفیت میانگین کمتر که برای کوهنوردان و آن دسته از افرادی که به اردو می روند، مناسب است. متاسفانه می بایست بدان  اشاره کنیم DXPower Armor DX0001

تنها در زمان عدم استفاده ضد آب است اما این مسئله به نوبه خود شدیدا مورد انتقاد است.

Flux 4000 mAh

مدل Flux 4000 mAh یک ارتقای فوق العاده در شارژر Flux اورجینال محسوب می شود که سبب تمامی انتقادات شده و رقابت را آغاز کرده است. اگر شما به ظرفیت بیشتری نیاز دارید مدل 10000 mAh Flux Charger Plus را ببینید که دارای دو خروجی USB اضافی است.

CHJGD Magnum Opus 

بهترین پاور بانکاگر به قدرت بیشتری نیاز دارید، Magnum Opus یک پاور بانک فوق العاده است. مدل فوق سریع، با ظرفیت بالا، مقرون به صرفه و دارای صفحه نمایش LCD است. با وجود اندازه و عدم وجود شارژعبوری CHJGD قابل پیشنهاد است.

Anker PowerCore 20000

بهترین پاور بانکمدل فوق قدرت بیشتری را بیش از آن چه که شما به آن نیاز داشته باشید ، ارائه می دهد. در حالی که اندازه آن در ظرفیت های مشابه کوچک تر است. شارژ سریع بدین معنی است که شما نیاز به حمل طولانی تر از آن که نیاز است، نخواهید داشت. اگر برای چند روز از قدرت برق دور هستید این مدل یک خرید عالی است.

Zendure A8 QC

بهترین پاور بانکطراحی باورنکردنی به همراه ویژگی های جالب شامل شارژ عبوری و پنل LCD ، ساخت محکم و قدرت فوق العاده آن که در این صورت قیمت حدود 315 هزار تومان آن چنان هم بالا به نظر نمی رسد. تنها موردی که به عنوان نقطه ضعف Zendure  به حساب می آید این است که پورت های Zen + نمی توانند به صورت همزمان با سرعت بالا کار کنند. با این حال ورودی Quick Charge 3.0 جدید وخروجی و ظرفیت افزایش یافته اضافی شرایط مناسبی هستند که این محصول را تبدیل به یک خرید عالی می کنند.

Lumsing Glory P2

بهترین پاور بانکطراحی این محصول چندان نیز هیجان برانگیز نبوده و علاقه مندیم تا پشتیبانی از شارژ عبوری را در این محصول ببینیم اما Lumsing Glory P2 دارای ارزش فوق العاده ای است. تعدادی از پاور بانک های در این رده از ظرفیت می توانند در مدت 5 ساعت عمل شارژ را انجام دهند.

RAVPower Ace 22000 mAh External Battery Pack

بهترین پاور بانکمقرون به صرفه، ظرفیت بالا و توانایی نگه داشتن سه دستگاه به یکباره از جمله ویژگی های مدل فوق است. RavPower ACE یکی از بهترین مدل های موجود در خانواده ی پاور بانک ها است. اگر شما قصد یک سفر طولانی  را دارید به نحوی که  به نیروی برق نیز دسترسی ندارید، این یک خرید عالی است.

IceWorks Portable Charger

بهترین پاور بانکبرای گوشی های اندروید متصل با Micro USB ونسل های جدید گوشی های آیفن ، IceWorks 5000 mAh یک انتخاب عالی است. ظریف، شیک و قابلیت حمل آسان که هر گونه نیاز به حمل کابل های اضافی را رد می کند ، از جمله ویژگی های آن است. با قیمت 20 پوندی که نقطه قوت دیگری برای این محصول به شمار می آید. به همین دلیل یکی از بهترین پاور بانک های سال 2017 محسوب می شود.

Anker PowerCore+ 20100 USB-C

بهترین پاور بانکAnker PowerCore+ یک پاور بانک محبوب با ظرفیت بالا برای شارژ سریع تمامی انواع دستگاه های متصل با USB می باشد که شامل مدل های USB-C نظیر Nexus 5x و Nexus 6P می باشد. حتی اگر در حال حاضر دارای گوشی هوشمند USB-C نباشید، شانس خود را در ارتقای بعدی امتحان کنید. این محصول بزرگ و سنگین بوده و همچنان شیک و به راحتی قابل استفاده است و در حال حاضر خصوصیت های خوبی را ارائه می دهد. شایان ذکر است که بدان اشاره کنیم که این محصول دارای شارژ عبوری و صفحه نمایش LCD است اما چرخ قدرت LED بهترین پیاده سازی است که تا به حال دیده شده و قابل ستایش است که Anker این توانایی را دارد که خود را در بیش از 8 ساعت شارژ نگه دارد.

CHJGD Midas

بهترین پاور بانکCHJGD دارای ظاهری عالی و با قیمت مناسب است اما کارایی چندان مناسبی ندارد.

Griffin Survivor Power Bank

بهترین پاور بانکدر این رده از ظرفیت این مدل ممکن است تا حدی گران به نظر برسد اما استحکام Griffin Survivor دارای جذابیت هایی است. سریع بودن و خاصیت ضد آب بودن و دیگر ویژگی های جالب توجه آن نظیر شارژ عبوری ، روشن و خاموش شدن خودکار و ضمانت طول عمر از جمله ویژگی های آن است. اگر تنها به هزینه فکر نمی کنید این مدل ممکن است برای شما مناسب باشد.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : هدفون های بی سیم Bragi Headphone

[/fruitful_dbox]

Do docool 5000mAh Power Bank

بهترین پاور بانکظاهر جمع و جور و زیبای این پاور بانک که دارای کابل شارژ برای اندروید و یا آیفن می باشد. از نظر کاربران اندروید این مدل کند عمل کرده اما پاور بانک مدل Do docool 5000mAh برای کاربران آیفن ایده آل به نظر می رسد.

RaV Power Exclusive 20100 mAh Power Bank

بهترین پاور بانکطراحی فوق العاده و ظرفیت بالای این پاور بانک که سبب گران شدن این محصول شده اما شما را ناامید نخواهد کرد. گرچه از Quick Charge  و USB-C پشتیبانی نمی کند اما با این وجود پاور بانک Rav Power انتخاب خوبی است.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/04/22/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d9%86%da%a9-%d9%87%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d9%84-2017/

No comments:

Post a Comment