Saturday, April 22, 2017

هارد دیسک اکسترنال Innov8 شرکت Seagate

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/04/seagate-innov8-1.jpg
با ما همراه باشید تا با هم به بررسی هارد دیسک اکسترنال Innov8 با حجم 8 ترابایت شرکت سازنده Seagate بپردازیم .

با توجه به اینکه میزان اطلاعات و داده ها هر روزه رو به افزایش است ، افراد نیاز به حافظه هایی دارند که دارای حجم بالایی بوده و بتوانند اطلاعات بیشتری روی آن ها ذخیره کنند . هارد دیسک های اکسترنال ، یکی از ابزارهای مهم برای ذخیره سازی اطلاعات هستند . شرکت سازنده Seagate از سازندگان هارد دیسک های اکسترنال به تازگی اقدام به تولید هارد دیسک اکسترنال Innov8 کرده است .

این دستگاه دارای قیمتی در حدود 1.310.000 هزار تومان و دارای 3 سال گارانتی شرکت سازگار می باشد .

مشخصات هارد دیسک اکسترنال Innov8 محصول شرکت سازنده Seagate

این محصول دارای حافظه ی 8 ترابایتی بوده و برای اتصال از کابل USB-C استفاده می کند ، و با سیستم عامل های ماکروسافت ویندوز 8 و بالاتر و همینطور سیستم عامل مک 10.11 و بالاتر سازگار بوده و از دیگر ویژگی های این محصول می توان به چراغ LED ، اتصال با استفاده از کابل USB-C و توسط USB 3.1 اشاره کرد . علاوه بر این ها این محصول دارای فناوری Ignition Boost شرکت Seagate می باشد . هارد دیسک اکسترنال Innov8 دارای ابعادی برابر با 208*123.6*36mm بوده و وزنی برابر با 1500 گرم دارد . این محصول به همراه دفترچه راهنما محصول و همینطور کابل انتقال عرضه می شود .

طراحی

هارد دیسک اکسترنال Innov8

طراحی این محصول بسیار زیبا و چشم نواز بوده می توان گفت Seagate بهترین عملکرد خود را داشته . شاید شما این تصور را داشته باشید که طراحی ظراهری این نوع دستگاه ها اهمیت خواصی نداشته و حتی می توان آن ها به نحوی ساخت که در معرض دید شما نباشند . اما باید بگوییم که اشتباه می کنید ، در خرید هارد ، اولین چیزی که شما را جذب می کند ، طراحی ظاهری آن هاست . همینطور ظاهر شیک وجذاب آن ها می تواند ظاهر میز شما را زیباتر نشان دهد .

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : SSD های اکسترنال ADATA [/fruitful_dbox]

این دستگاه دارای ظاهری لایه لایه بوده و جنس آن از فلز است که شما را به یاد نسخه های Limited می اندازد . در قسمت پایین این دستگاه تنها نام شرکت سازنده به همراه ظرفیت حافظه به چشم می خورد و چراغ LED این دستگاه در بین قسمت لایه لایه ای دستگاه قرار دارد و در زمانی که دستگاه را وصل می کنید روشن شده و جلوه دستگاه را دوچندان می کند . قسمت اتصال USB 3.1 در قسمت پشتی این دستگاه قرار دارد و به دلیل استفاده از فناوری Ignition Boost ، این دستگاه نیاز به کابل برق نداشته و انرژی آن توسط کابل USB 3.1 تامین می شود .

پایه های نگه دارنده در هارد دیسک اکسترنال Innov8 تنها در قسمت پایین دستگاه وجود دارند و شما تنها قادر هستید این دستگاه را به صورت به صورت افقی قرار دهید .

عملکرد و سرعت

هارد دیسک اکسترنال Innov8

Seagate این محصول را تنها در یک نسخه ، آن هم با ظرفیت 8 ترابایت روانه بازارکرده است که از این مقدار نیز تنها 7.28 ترابایت قابل دسترس است . یکی از عوامل برای بررسی کردن عملکرد دستگاه و سرعت خواندن اطلاعات توسط هارد دیسک است . به همین دلیل برای بررسی این عملکرد ها ، تست های CristalDiskMark 5 و HD Tune Pro را انجام داده ایم .

در تست HD Tune Pro برای خواندن اطلاعات ، نتایثج به دست آمده به شرح زیر است :

هارد دیسک اکسترنال Innov8

در نمودار زیر می توانید ببینید که عملکرد این دستگاه حدودا پایدار است :

هارد دیسک اکسترنال Innov8

نتایج تست CristalDiskMark صورت گرفته روی این دستگاه :

هارد دیسک اکسترنال Innov8
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/04/22/%d9%87%d8%a7%d8%b1%d8%af-%d8%af%db%8c%d8%b3%da%a9-%d8%a7%da%a9%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%84-innov8-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-seagate/

No comments:

Post a Comment