Saturday, April 22, 2017

SDD های اکسترنال ADATA

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/04/ADATA-SSD-1.jpg
SDD های اکسترنال ADATA چندی پیش و با توجه به نیازهای بازار و افزایش سرعت در انتقال اطلاعات تولید شدند .

حتما شما با Hard Disk های External آشنایی دارید و از آن ها استفاده کرده اید . حافظه هایی که با داشتن حجم زیاد برای جابجایی داده ها بسیار مفید و کارآمد هستند و حتی می توان گفت که از بهترین تجهیزات External به حساب می آیند . اما حالا آن ها صاحب رقیبان جدید شده اند . پس از تولید SDD دارای ساختار NAND Flash و همین طور جایگزینی آن ها به جای Hard Disk های داخلی ، باید شاهد تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات External باشیم . همراه ما باشید تا شما را با SDD های اکسترنال ADATA آشنا کنیم .

چندی پیش شرکت ADATA با توجه به نیازهای بازار و افازیش سرعت در انتقال اطلاعات اقدام به تولید SDD های اکسترنال کرده است . SV620H با داشتن قیمت مناسب و استفاده از رابط USB 3.0 برای بیشتر افارد مناسب است . SC660H با داشتن ضخامتی به اندازه 9mm و ظاهری شیک مناسب افراد خوش سلیقه است . ADATA SE730 با داشتن با داشتن اندازه ای به شکل یک قوطی کبریت و وزنی به اندازه 33 گرم ، و استفاده از رابط USB 3.1 و همینطور سرعت انتقال اطلاعات 500 مگابابت در ثانیه مناسب برای افراد عاشق تکنولوژی است .

SDD های اکسترنال ADATA

SD700 تازه ترین محصول در حوزه ی SDD های اکسترنال ADATA می باشد . SD700 در سه ظرفیت متفاوت 256 و 512 مگابایت و 1 ترابایت تولید می شود . می توان گفت که این تنوع در طرفیت با توجه به اینکه SDD های اکسترنال دارای قیمت بالاتری نسبت به Hard Disk های اکسترنال دارند ، قابل قبول است . اولین تغییر SDD های اکسترنال نسبت به Hard Drive ها ، وزن پایین این نوع SSD ها می باشد . SD700 دارای وزن 100 گرمی و اندازه های وچک می باشد که باعث جابجایی آسان می شود . SD700 با بهره گیری از رابط نسل اول USB 3.1 و سرعت انتقال اطلاعات 400 در ثانیه باعث سازگاری با انواع وسایل و لوازم هوشمند می شود .

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : مزیت های هارد اکسترنال چیست ؟ [/fruitful_dbox]

این محصول دارای قابلیت هایی نظیر مقاومت در مقابل ضربه و همچنین مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است ، همینطور SD700 با داشتن استاندارد IP68 توانایی مقاومت 30 دقیقه ای در عمق 1.5 متری آب را دارد که باعث می شود مقاوت این دستگاه در برابر گرد و غبار بسیار بالا باشد . SD700 از SDD های اکسترنال ADATA دارای استاندارد مقاومت در مقابل ضربه ی MIL-STD 810G 516.6 می باشد . این محصول توانایی مقاومت در برابر سقوط در همه جهات را از فاصله ی 1.22 متر دارد ، همچنین اگر شما در حال کار با این دستگاه باشید و ضربه ای معادل با افتادن از این ارتفاع به آن وارد شود ، مقاومت خود را از دست نمی دهد . پوششی از جنس سیلیکون که در اطراف آن قرار دارد مانع از آسیب ها و خط و خش به روی بدنه می شود .

SDD های اکسترنال ADATA

SSD های SD700 از نوع 3D NAND Flash هستند که در مقایسه با نسل پیشین NAND Flash ، دارای دوام بالا ، کارایی بهتر ، حافظه بالاتر هستند و دارای مصرف انرژی پایین تری می باشند .

در پایان نیز باید افزود که این محصول دارای دو رنگ زرد و مشکی می باشد که با گارانتی تعویض 3 ساله ی شرکت آونگ ارائه می شود .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/04/22/sdd-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%da%a9%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%84-adata/

No comments:

Post a Comment