Sunday, April 30, 2017

نقد و بررسي كنسول بازی Nvidia Shield

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/04/Nvidia-Shield.jpg
iOS  بهترین سیستم عامل از نظر بازی کنندگان حرفه ای در سراسر جهان می باشد و بسیاری از این بازی کنندگان برای انجام بازی های حرفه ای از سیستم عامل iOS استفاده می نمایند اما سیستم عامل اندروید نیز به زودی جایگاه خودش را نیز در این زمینه پیدا می کند . شرکت Apple به شدت با ساخت و تولید یک دستگاه بازی یا سیستم عامل iOS می باشد و علاقه ای ای در این زمینه نشان نداده است در این حین اندروید با تولید تلفن همراه Xperia Play تحول عظیمی ایجاد کرد . بعد از بروز این تحول بسیاری از کمپانی های مختلف دست به کار شدند و به تولید کنسول های متفاوتی پرداختند که یکی از این تولیدات ، كنسول بازی Nvidia Shield ساخته شده توسط کمپانی بزرگ Nvidia می باشد که به عنوان یکی از بهترین رابط های کاربری شناخته شده است .

در این مقاله به معرفی کامل و همچنین نقد و بررسی كنسول بازی Nvidia Shield می پردازیم .

طراحي كنسول بازی Nvidia Shield

کنسول بازی Shield کاملا شبیه به یک دسته ی باازی ایکس باکس می باشد اما یک تفاوت برجسته با آن دارد و آن صفحه نمایش پنج اینچی کار شده بر روی آن است که در وسط و بالای دسته قرار گرفته است این کنسول بازی دارای وزن و اندازه ی تقریبا زیادی است به همین علت نمی توان از آن به عنوان یک کنسول بازی جیبی یاد کرد .

كنسول بازی Nvidia Shieldطراحی کنسول بازی Shield بسیار مناسب می باشد و شما با خیال راحت می توانید با آن بازی کنید بدون این که حتی اندکی دست شما درد بگیرد و یا دچار ناراحتی شوید . زیرا طراحی کلید های آن بسیار نرم وسبک می باشد که با کوچکترین اشاره عمل می کند همین امر باعث می شود تا در هنگام بازی طولانی مدت دست شما دچار درد و خستگی نشود .

صفحه نمایش پنج اینچی فوق العاده با کیفیت آن دقیقا در وسط قرار گرفته است که به راحتی و نرمی قابل تا شدن می باشد همچنین يك دكمه بزرگ با آرم انويديا هم در وسط دسته تعبيه شده است كه كارش باز كردن سريع فروشگاه آنلاين Tegra Zone است.

جنس پشت این کنسول از کائوچو می باشد که راحتی قرار گیری در دست را چند برابر می کند همچنین در قسمت درپوش کنسول بازی Shield یک تکه فلز به کار رفته است که به کمک آهنربا به راحتی می توانید آن را باز و بسته نمایید .

كنسول بازی Nvidia Shield

  • چيپ ست Tegra 4 انويديا

  • داراي پردازنده 1.9 GHz

  • كارت گرافيك GeForce


چیپ ست این کنسول یکی از بهترین و قدرتمند ترین چیپ ست ها می باشد.

برخی از بازی هایی که به راحتی در كنسول بازی Nvidia Shield اجرا می شود عبارت است از :
  • Jet Set Radio

  • After Burner Clima

  • Real Racing 3

نرم افزاركنسول بازی Nvidia Shield

سیستم عامل کار سده در کنسول بازی Shield همان سیستم عامل اندروید نسخه ی 4.2.1 می باشد . برای جا به جای در بخش های مختلف این کنسول می توانید از صفحه لمسی آن استفاده نمایید ولی این کار زیاد پیشنهاد نمی شود و شما با استفاده از کلید ها ، تسلط بیشتری برای انجام این کار دارید .

صفحه نمايش كنسول بازی Nvidia Shield

این کنسول همان طور که در بالا اشاره شد دارای یک صفحه نمایش پنج اینچی می باشد که در مقابسه با صفحه نمایش گوشی های اندروید تقریبا بزرگ محسوب می شود اما به عنوان یک کنسول بازی کوچک می باشد .

كنسول بازی Nvidia Shieldابعاد تصوير آن 1280 در 720 است همچنین یک حاشیه ی تقریبا ضخیم در دور تا دور آن می باد تا برای تا کردن و باز کردن آن شما زیاد صفحه لمسی را لمس نکنید و فشاری به آن وارد تنکنید .

نتيجه گيري

كنسول بازی Nvidia Shield یک قدم بسیار بزرگ در زمینه ی ولید کنسول های بازی قابل حمل می باسد که داای یک چیپست فوق العاده پیشرفته و قدرتمند می باشد .

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : برترین هدفون های بازی برای پلی استیشن ۴ [/fruitful_dbox]

تنها ایرادی که می توان به این کنسول فوق العاده گرفت ، کمبود بازی های آن می باشد اما این یک مشکل اساسی تلقی نمی شود زیرا به زودی با گذر زمان این مشکل حل می شود و شما می توانید به راحتی آخرین بازی های اندروید را به کنسول خود اضافه نماید و در هرجا و مکانی که هستید کنسول قابل حمل خود را راه بیاندازید و بازی کنید .

كنسول بازی Nvidia Shieldکنسول بازی Shield در يك نگاه
  • طول: 135 ميلي متر

  • عرض: 158 ميلي متر

  • ضخامت: 57 ميلي متروزن: 579 گرم

  • اندازه صفحه نمايش: LCD با ابعاد 1280 در 720 پيكسلي، 5 اينچ

  • حافظه داخلي: 16 گيگ + پشتيباني از كارت حافظه microSD تا 64 گيگ

  • ارتباطات: واي فاي، بلوتوث، HDMI

  • پردازنده: Tegra 4


مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/04/30/%d9%86%d9%82%d8%af-%d9%88-%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%d9%8a-%d9%83%d9%86%d8%b3%d9%88%d9%84-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-nvidia-shield/

No comments:

Post a Comment