Saturday, April 29, 2017

نکات مهمی هنگام خرید خودروی دست دوم

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/04/nokat-kharid-kgodro-dast-2-2.jpg
خرید خودروی مناسب یکی از مهم ترین تصمیماتی می باشد که یک فرد در زندگی اش می گیرد اما باید در این امر جانب احتیاط به خوبی رعایت شود این امر در خرید خودرو دست دوم بسیار مهم تر می باشد زیرا خودروی دست دوم دیگر مانند خودروی صفر که تازه از کمپانی بیرون آمده است نیست و امکان دارد اتفاق های متفاوتی برایش پیش آمده باشد به همین دلیل ما در این مقاله نکاتی را در زمینه ی خرید خودروی دست دوم بیان می کنیم و چند اشتباه بارز در هنگام خرید خودروی دست دوم را گوشزد می کنیم .

خرید بر اساس میزان پرداخت ماهیانه:

اگر می خواهید خودروی دست دوم را به صورت اقساط بلند مدت بخرید واقعا اشتباه بزرگی می باشد زیرا مبل این اساط از مبلغ خود اتومبیل بسیار بیشتر می شود و شما توجه داشته باشید که دارید یک خودرو ی کارکرده را با چنین قیمتی می خرید به نظر من خرید خودروی دست دوم را بر اساس میزان درآمد و پس انداز که دارید انجام دهید .

تست نکردن خودرو قبل از خرید:
یکی از بزرگترین اشتباهاتی که یک خریدار قبل از خرید خودروی دست دوم امکان دارد انجام دهد ، تست نکردن خودرو و خرید آن است.

خرید خودروی دست دومدر هنگام خرید هیچ گاه عجله نکنید و به خوبی خودرو را تست کنید ببنید که از لحاظ فنی و بدنه و سواری سالم و با میل شما باشد سپس اقدام به خرید آن کنید .
گرفتن مشاوره از فروشنده:

هر فروشنده ی اتومبیلی قصد دارد تا شمای خریدار را مجاب کند که این خودرو بهترین خودرو است و ... توجه داشته باشید که در هنگام خرید تنها به صحبت های فروشنده بسنده نکنید و به خوبی در مورد ماشین از یک کارشناس زبده مشاوره بگیرید .

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : نکات حقوقی در باب خرید خودروی کارکرده [/fruitful_dbox]

بررسی نکردن خودروی دست دوم قبل از خرید:
بررسی اتومبیل یکی از مهم ترین اقداماتی می باشد که شما باید انجام دهید برای این کار یک تعمیر کار یا کارشناس ماهر را ببرید تا تمامی نقاط خودرو را بررسی نماید و خیال شما را از لحاظ فنی راحت کند زیرا برخی از اتومبیل ها از لحاظ ظاهری فوق العاده به نظر می رسند اما از نظر فنی مشکلات خاصی دارند که ممکن است بعد از خرید برای شما دردسر ساز شود .

خرید خودروی دست دومخریدن خودرویی که مناسب شما نباشد:

قبل از اقدام به خرید خودرو یدست دوم یک سری مسائل می باشد که توسط خود شما باید بررسی شود و آن این است که مشخص کنید به چه علت به خورو نیاز دارید آیا در طول روز مشافت زیادی را می روید ؟ آیا معمولا با خودرو لوازم و قطعات زیادی را حمل می کنید ؟ و یا یک خودرو تنها رای سفر های شهری کوتاه مدت نیاز دارید ؟ اگر مسافت های زیادی را در طول روز طی می کنید یک خودروی کم مصرف مناسب حال شما می باشد و اگر لوازم زیادی را حمل می کنید باید حتما یک خودروی با دوام و مقاوم خریداری ککنید بنابر این شیفته و دلباخته ی تبلیغات خوش رنگ و لعاب کمپانی های مختلف نشوید و خودرو را بر اساس نیازتان خریداری نمایید .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/04/29/%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d9%87%d9%85%db%8c-%d9%87%d9%86%da%af%d8%a7%d9%85-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c-%d8%af%d8%b3%d8%aa-%d8%af%d9%88%d9%85/

No comments:

Post a Comment